کنسرت بزرگ محسن یگانه خواننده نام‌آشنای موسیقى پاپ ایران یکم شهریور و در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلى برگزار شد.

یگانه که پس از دورى شش‌ماهه از استیج، تور کنسرت‌های تابستانه خود را با گروه جدیدش از سر گرفته بود پس از اجراهاى موفق خود در چالوس و لنگرود و قبل از کنسرت بزرگ خود در تهران، این بار در منطقه آزاد انزلى به دیدار هواداران خود رفت.

یگانه در این اجرا همراه ارکستر جدید خود به اجراى منتخبى از قطعات محبوب و پرطرفدار خودپرداخت. او در این اجراست لیست متفاوتى نسبت به کنسرت‌های قبلى خود داشته و آثار قدیمى همچون «چشماى خیس من؟»، «گناهى ندار»، «آخه دل من» را اجرا کرد.

یگانه با «بهت قول میدم» به روى استیج آمده و قطعاتى مانند «سکوت»،«نشکن دلمو»، «گناهى ندارم»، «دوست دارم»، «درکم کن»، «نرو»، «دلکم»، «خیابونا»، «خاطره بازى»، «دنبالش میرم»، «هر چى تو بخواى» و… را به اجرا در آورد و با تغییر کلى در تنظیم آثار خود فضایى اکتیو را به وجود آورده و شب خاطره‌انگیزی براى طرفدارانش رقم زد.

میلاد پرقوه(پیانو و کیبورد)، وحید قاسمى(پرکاشن)، شایان مجیدى(گیتار الکتریک)، سعید علیرضایى(گیتار بیس)، وحید عبیدى(گیتار اسپانیش)، محمدرضا زارعى(ویولن)، محمد زرنوش(کلارینت و ساکسفون) و رادین رفیع زاده(دارمز) یگانه را در این اجرا همراهى می‌کردند.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی آقایان ترابى و تهامى و به همت موسسه فرهنگى هنرى جام سبز به مدیریت فرهاد گوى آبادى و مدیریت اجرایى وحید احمدى آرا در منطقه آزاد انزلى برگزار شد.

در ادامه شمارا به دیدن عکس‌های این اجرا از نگاه دوربین بشیر موئدى دعوت می‌نماییم.

[Not a valid template]