نواک یکی از پنج سایت پربازدید و جامع موسیقی است که هم در حوزه پخش و هم در حوزه خبررسانی موسیقی فعال بوده و این فعالیت ها نه فقط در سایت های نواک، بلکه در قالب اپلیکیشن های اندروید و iOS شناخته شده است. نواک پرافتخارترین استارتاپ ایرانی در دو سال گذشته است که توانسته در حوزه های مختلف کسب و کار، جوایز و تقدیرنامه های ارزشمندی را کسب کند.

نواک به عنوان یک رسانه تخصصی موسیقی گزینه ی مناسب تبلیغات برای هنرمندان و علاقه مندان موسیقی است و فرصت های مختلف رسانه ای، دامنه گسترده ای از این گزینه های تبلیغاتی را معرفی میکند. تبلیغاتی که نه تنها در قالب تصاویر، بلکه با وجود سرویس پخش موسیقی، محتوایی غنی در اختیار کاربر قرار می دهد.

هم اکنون سه دسته کلی تبلیغاتی در نواک مطرح است، تبلیغات حوزه اپلیکیشن، تبلیغات صوتی و تبلیغات سرویس خبری نواک. تبلیغات اپلیکیشن صرفا قابل ارائه به هنرمندان و موسیقیدانان و تبلیغات صوتی و سرویس خبری، فضای عام تری را دنبال می کند.

برای رزرو فضاهای تبلیغاتی و یا طرح سوال در مورد جزئیات و هزینه تبلیغات با info@navaak.com در ارتباط باشید. شما می توانید نرخ هزینه تبلیغات را در این فایل مشاهده نمایید، لازم به ذکر است که این مقادیر در طول زمان قابل تغییر است، بنابراین برای اطلاع از آخرین نرخ هزینه های تبلیغات به این صفحه مراجعه نمایید.

تبلیغات آثار هنری در اپلیکیشن، بنر و پوش (اندروید و iOS)

تبلیغات-بنری-و-پوش-در-نواک

 

تبلیغات صوتی در اپلیکیشن (اندروید و iOS)

تبلیغات-صوتی-در-نواک

 

تبلیغات در سایت خبری نواک (news.navaak.com)

Ads-NavaakNews