مراسم رونمایی از اولین آلبوم رسمی عماد طالب زاده با عنوان عشق لازم در تاریخ ۹تیر ماه ۱۴۰۲در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

به گزارش نواک، این مراسم با حضور عماد طالب زاده خواننده،دکتر شبنم منصور تهیه کننده اثر، پارسا نصیری مدیربرنامه ،سهیل شمس تنظیم کننده،محسن بیات و شکیب حسن زاده  دستیاران تولید، سامان شاهی  تنظیم کننده و به همراه پوریا نصیری برگزار کننده این مراسم، همراه با جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست عماد طالب زاده ضمن خوش آمدگویی به حضار و ابراز خوشحالی از حضور در جمع اصحاب رسانه آماده پاسخگویی به سوالات خبرنگاران محترم شد.

در جواب سوال خبرنگار مبنی بر اینکه در حال حاضر اکثر خوانندگان به صورت تک قطعه فعالیت میکنند رویکرد شما  برای تولید آلبوم چیست؟
عماد طالب زاده پاسخ داد :من حدودا ۲۰ سال است که در حوزه موسیقی فعالیت دارم و تا الان آلبومی نداشتم اما در این سالها به اندازه ۷ یا ۸ آلبوم موسیقی تک آهنگ منتشر کرده ام .اما این روزها نیاز به یک آلبوم رسمی داشتم که این اتفاق شیرینی برایم بود و از اینجا به بعد سعی میکنم سالی یک آلبوم منتشر کنم.
من به همراه شکیب حسن زاده و محسن بیات تقریبا یک سال برای شعر و ملودی ها وقت گذاشتیم و به صورت تیمی کار کردیم و تمام وقت تمرکزمان روی آلبوم بود. ضمن اینکه تنظیم تمامی ترک ها به عهده سهیل شمس بوده به جز ترک ۱۰(رویای من)که تنظیم آن به عهده سامان شاهی بوده است.

در ادامه در جواب به سوال خبرنگار که کدام اثر را تا امروز بیشتر دوست داشتید جواب دادند : جواب به این سوال بسیار کار سختی است چون تمام قطعات مثل بچه‌های من هستند تا با کاری ارتباط نگیرم قطعا پخش نخواهم کرد اما از کارهایم به” خیال تو” احساس بیشتری دارم.

در ادامه دکتر شبنم منصور تهیه کننده این آلبوم ضمن ابرازی خوشحالی از حضور در این جمع در ابتدا گفت که به عنوان اولین تهیه کننده خانم در ایران این افتخار را به تمام زنان ایرانی تقدیم میکند.

وی در ادامه در رابطه با دلیل انتخاب عماد طالب زاده گفت : برای من خیلی اهمیت داشت که با کسی کار کنم که موسیقی بلد باشد و عماد طالب زاده خواننده جزو کسانی هست که سواد موسیقیایی دارند و از طرفی این که عماد طالب زاده به نسل جوان فرصت دیده شدن میدن و مثل خودشون رو پرورش میدن از دیگر دلایل انتخابم بود.خوشحالم که بعد از چندسال سکوت آهنگ هایی را منتشر کرد که با استقبال خوبی رو به رو شدند.

عماد طالب زاده درباره انتخاب نام آهنگ‌ها گفت: در این آلبوم اسامی اهنگ ها را با توجه به ترانه انتخاب کردم. به غیر از «الکی» و «عشق لازم» که در ابتدا پیش از ساخت ماهیت داشتند.

عماد طاالب‌زاده در پاسخ به این پرسش که این آلبوم قرار است مورد سلیقه همه نسل ها واقع شود یا خیر و همچنین پیشبینی استقبال مخاطبان گفت: من هیچوقت قرار نیست خوراک موسیقایی همه نسل ها را تولید کنم، این کار دشواری است من تلاش می کنم دوستانی که با من در این سال ها همراه بوده اند را حفظ کنم و مخاطب جدید هم جذب کنم.

وی افزود من با این تفکر که کنسرت برگزار کنم موسیقی نمی سازم، پیش از ساختن موزیک به واکنش ها فکر نمی کنم، سعی می کنم کاری بسازم که به آن حس خوبی دارم با این وجود واکنش مخاطبان به این آلبوم بسیار خوب بود.

در این رابطه شبنم منصور افزود : ما می توانیم با نسل های آینده ارتباط برقرار کنیم. اثر اگر خوب باشد همه نسل ها را راضی نگه می دارد و نکته حائز اهمیت این آلبوم استفاده از نسل جوان است.

در ادامه شینم منصور گفت : با اینکه مدت کمی از انتشار آلبوم گذشته ما شاهد بازخورد خوبی از مردم بودیم وی در ادامه افزود  که بخشی از درآمد کنسرت به افراد مبتلا به بیماری های خاص تعلق میگیرد.

عماد طالب زاده در رابطه با برگزاری کنسرت ها افزود: که قرار بود ما در تهران کنسرت داشته باشیم اما ترحیح دادیم با وجود اینکه تمامی مجوز های لازم را داشتیم بعد از  محرم و صفر کنسرت برگزار کنیم که مردم با آلبوم ارتباط بگیرند .

در ادامه از سهیل شمس درخواست شد چند کلامی در رابطه با آلبوم صحبت کنند ،ایشان درباره این همکاری گفت : باعث افتخار بود که با عماد طالب‌زاده کار کردم و هرچیزی رو که بلد بودم توی این آلبوم به کار بردم و خیلی کم پیش میاد که خودم به موزیک‌هایی که ساختم گوش بدم اما این آلبوم رو خیلی دوست داشتم و گوشش میدم.

در آخر عماد طالب‌زاده ضمن تشکر از  علی پوررجب که تبلیغات و فعالیت مجازی رو به عهده دارند و تمامی کسانی که در تهیه این آلبوم ایشان را همراهی کردند و باتشکر از حضار از جمع خبرنگاران خداحافظی کرد.

این آلبوم موسیقی شامل ۱۰ قطعه با نام های : چشم رنگی – خانوم – بره دستا بالا – جنون – عشق لازم – گل قرمز – آدم ناتو – الکی – دریا – رویای من و در استدیو شخصی عماد طالب زاده (استدیو امرت) ضبط شده است.