۱.کمی از خودتان بگویید تا مخاطبین ما بیشتر با شما آشنا شوند.

بهمن محبی هستم متولد بهمن ماه سال ۶۷ استان گیلان شهر رشت. از بچگی به هنر علاقه داشتم
و همیشه دوست داشتم موسیقی یاد بگیرم
یا ساز بزنم. بعد از مدتی هنر خودم را در چشمانم دیدم که می‌توانم برای هر کسی متناسب با شخصیتش، شغلش، نوع ارتباطاتش، نوع پوشش او از کلاه و عینک گرفته تا لباس و کفش با توجه به شکل و شمایل و تیب بدنی و صورت، استایل مو را برایش تا حدودی درست انتخاب کنم. که خدا رو شکر الان بین بازیکنان فوتبال، بازیگران سینما تلوزیون، مدلینگ‌های آقا و خوانندگانی که افتخار خدمت به آنها را دارم انجام وظیفه کنم.

۲. چه شد که به آرایشگری و مد علاقه پیدا کردید؟

من خودم عاشق لباس و مد روز هستم‌ اما به شیوه ی خودم! همیشه ترکیبایی را انتخاب کردم که به من می‌گفتند چقدر با هم خوب می‌شود. هرچقدر بیشتر کامنت های مثبت اطرافیان را می‌دیدم بیشتر تشویق می‌شدم. بالاخره توانستم از استایل مو و لباس که علاقه‌ی زیادی داشتم به این سمت (استایلیست و میکاپ آرتیست)بیشتر گرایش پیدا کنم.

۳. ارتباط با افراد مشهور خصوصا هنرمندان و خواننده‌ها چطور شروع شد؟

در حوزه خواننده‌ها، ابتدا با عزیزانی چون رضا بهرام، گرشا رضایی ایوان بند و …. بصورت تک جلسه مشاوره شروع شد که کم کم به همکاری در تمام موارد کنسرت و تیزر و موزیک ویدئو رسید و اعتماد این عزیزان کمک حال بنده برای ادامه‌ی مسیر و گرایش بقیه‌ی عزیزان به بنده حقیر شد.

۴. به نظر شما یک خواننده یا یک نوازنده روی صحنه از نظر ظاهری چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

مهمترین نکته برای یک آرتیست، متفاوت و آراسته بودن برای جلب توجه بصری روی استیج است که برای مردم بتواند جذابیت ایجاد کند. چون یک آرتیست طرفدارانی دارد که علاوه بر موسیقی و صدای خواننده، ظاهر موجه و آراسته و متفاوت میتواند برای مخاطب تنوع بصری ایجاد کند و قدرت جذب خواننده را برای کنسرت های بعدی بیشتر کند که این موضوع با توجه به نوع سبک موزیک خواننده در شاخه های مختلف میکاپ و استایل قرار میگیرد.

۵.بیشتر با کدام قشر از اهالی موسیقی همکاری کرده‌اید؟

سبک پاپ و تلفیقی

۶. خود شما چقدر به موسیقی علاقه دارید؟ جایگاه موسیقی در زندگی شما کجاست؟

به نظرم موسیقی تمام جوانب زندگی انسان را می‌تواند در بر بگیرد چون با روح انسان ارتباط دارد و چه در فضای غمگین چه شاد، موسیقی تاثیرش را روی عواطف انسان میتواند چندین برابر کند. من به شدت به موسیقی علاقه مندم و دنبال میکنم. چه دوستانی که در سطح استیج هستند و چه دوستانی که در ابتدای مسیر قرار دارند. همه قابل احترامند.

۷. برخی منقدین اعتقاد دارند چین و چروک صورت نشان دهنده شخصیت و حتی سابقه هنری یک هنرمند است. در گریم افراد سرشناس شما چطور رفتار می‌کنید؟

چین و چروک صورت در بعضی جاها می‌تواند تاثیر مثبتی روی چهره و شخصیت داشته باشد که این امر در بازیگران بیشتر خودش را نشان می‌دهد که باز هم بستگی به ژانری دارد که یک بازیگر جلوی دوربین می‌رود. در مورد خوانندگی به نظرم این چین و چروک می‌تواند منفی باشد چون در حال حاضر قشری که موزیک رو دنبال می‌کنند قشر جوان هستند که دهه ی ۷۰-۸۰-۹۰ به شدت به دنبال آرتیست های جوان هستند. پس صورت خواننده هر چه رو به صاف و بدون نقص بودن برود می‌تواند برای قشر جوان جذاب تر باشد و خودش زا نزدیک تر به خواننده حس کند.

۸. آیا از سوی اهالی هنر، با شما و همکارانتان آن طور که باید باشد رفتار می‌شود؟ آیا نقش مهم شما را در حرفه خود درک می‌کنند؟

دوستان و عزیزان من همیشه به من لطف داشتند و محبتشان همیشگی بوده.بنده وظیفه ی خودم را انجام می‌دهن و در قبالش توقعی نیست اما عزیزانم همیشه به بنده توجه داشتند و قدردان و سپاسگزارشان هستم.

۹. از نظر معنوی که عبور کنیم، از نظر مادی هم حقوق شما به درستی رعایت می‌شود؟

بنده کاری که انجام می‌دهم را چون به آن علاقه دارم و با دلم انجام می‌دهم خیلی من را آروم میکند. گاهی ا‌وقات جاهایی هست که مثل همه‌ی اقشار حق ما هم گاهی پایمال می‌شود اما همیشه رو به جلو و با انرژی مثبت فقط به اهداف و آینده ای فکر می‌کنم که بتوانم قدم مثبتی در این راستا برای کشورم بردارم.

۱۰ در پایان چه صحبتی دارید؟

ممنونم از همه کسایی که به من تا اینجا لطف داشتند و از خدا ممنونم بخاطر جایگاهی که هرچقدر کوچک باشد اما برای من خیلی ارزشمند است.
امیدوارم زمان من و همکارانم اجازه بدهد که علاوه بر اهالی هنر و فوتبال و عزیزانی که اسم و رسم دارند، بتوانم در خدمت همه‌ی مردمی باشم که به واسطه‌ی آنها بنده هم اندک آبرویی دارم. دستبوس همه‌ی عزیزانی هستم که من را لایق محبت خودشان میدانند.