امیریار خواننده خوش صدا و پرمخاطب موسیقی ایران مشغول فعالیت‌هایی است که در پی آن احتمال دارد به مارکت موسیقی برگردد.

امیریار یک آلبوم با نام ” بعدِ تو ” با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سال نودو‌نه منتشر کرد که با استقبال کم‌نظیری از سوی هواداران این خواننده و مخاطبین موسیقی روبه‌رو شد. پس از انتشار این آلبوم مسائلی پیش‌بینی نشده نظیر شیوع ویروس کرونا موسیقی را مثل دیگر حوزه‌ها تحت تاثیر قرار داد و امیریار نیز مثل خیلی از هنرمندان دیگر روحیه همیشگی برای ادامه روند موسیقایی خود را نداشت.

پس از یک وقفه طولانی، امیریار دوباره فعالیت موسیقایی خود را از سر گرفته و مشغول تهیه چند تک آهنگ شده است و از هنر افرادی نظیر محمدرضا رهنما، هادی زینتی، آرن، سعید شمس و علی یاسینی بهره برده است. گفته می‌شود این خواننده خوش سابقه بیش از شش قطعه را در حال آماده کردن دارد و هر کدام از این آثار در مراحل مختلف تولید هستند و پس از رسیدن به نسخه نهایی، پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می‌شوند.

امیریار با سبک و استایلی کمی متفاوت قطعات جدید خودش را آماده کرده و برخی از آن‌ها قرار است در قالب موزیک ویدیو نیز منتشر خواهند شد.

امیریار همیشه در مسیر هنری خود سعی کرده آثاری را منتشر کند که در آن هم سلیقه مخاطب عام را در نظر گرفته شده باشد و هم خط فکری خودش در آن پررنگ باشد. با اینکه امیریار مدتی از فضای موسیقی دور بوده است اما همچنان در این سال‌ها قطعات آلبوم “بعدِ تو” میان مخاطبین موسیقی شنیده می‌شود.