کنسرت زمستانی فرزاد فرزین در دو سانس، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

این بار از تعقیب و گریز و سفینه ۱۴۱۰ خبری نبود. فرزین در کنسرت پنج شنبه ۱۷ دی، آهنگ های نوستالژی خود را اجرا کرد. فهرست ترانه های این اجرا در روزهای قبل و با نظرسنجی از هواداران او انتخاب شده بود.
سالن میلاد مانند همیشه دوست داران فرزین را گرد هم آورده بود تا با حضور خود یک شب خاطره ساز دیگر بسازند و با خواننده محبوب خود دیداری دوباره تازه کنند.
استیج این اجرا با یک پرده قرمز پوشانده شده بود. حاضرین با انرژی فراوان و تشویق های پی در پی هیجان خاصی به فضای سالن داده بودند.

طبق معمول هر اجرا نخست گروه نوازندگان بر روی صحنه آمدند که با تشویق بسیار طرفدارانشان همراه بود. بالاخره پرده به کنار رفت و فرزین پشت یک پیانو، ترانه «تو باشی» را خواند که با همراهی جمع همراه بود. او در جملاتی از حضور مردم قدردانی کرد و گفت: «امیدوارم مرور این ده سال در کنار شما یک شب خاطره انگیز شود.»

ترانه های «شش»، «عاشقت شدم» (آلبوم شش)، «دونه دونه»، «اون تو نیستی»، «احساس من» (آلبوم شانس)، «چتر شکسته»، «من و تو» (آلبوم شراره)، «هدفون»، «برگرد» (آلبوم شخصی)، «بچه»، «با تو» (آلبوم شلیک)، «ماه عسل»، «راز پنهان» در این کنسرت اجرا شدند.

پخش کلیپ ترانه «چتر شکسته»، همخوانی پرشور هواداران، نواختن قطعات اینسترومنتال توسط گروه ارکستر و بازی نورهای صحنه و فلاش گوش های تلفن همراه بر جذابیت های این اجرای پر شور افزوده بود.

محمد شاکر (کیبورد)، احمد امین پور (پرکاشن)، مهرداد معافی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، احسان امیری (گیتار بیس)، سینا پرتوی (درامز)، جمال چلبیانی (ویولن) و رهبر ارکستر مهران خلیلی از همراهان فرزین در این کنسرت بودند.
“رامین رضاییان” مهمان ویژه فرزین در این برنامه بود.
این اجرا توسط موسسه فرهنگی_هنری «آوای دوران» و به تهیه کنندگی رسول ترابی برگزار شد.

[Not a valid template]