اعضای گروه گره به خوانندگی شهروز گودرزی و هادی کیانی، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)، بهزاد اشعاری (درامز)، سهیل زرین کلک (گیتار الکتریک) و محمد نیک گیتار بیس در دو شب متوالی در ایوان شمس با استقبال گسترده هواداران به روی صحنه رفتند.
گروه گره ابتدا با کاور قطعات راک آغاز به کار کرده است و اکنون پس از فعالیت چند ساله قطعات بیش‌تری توسط خود آنها ساخته شده است که شش قطعه از آن با نام های Are You Lost ، The Aftermath، Inversion، Staring into Space و The New Chapter از ساخته‌های گروه را مابین قطعات کاور دیگر در این دو شب اجرا کردند. همچنین در کنسرت اعلام شد که اولین آلبوم مجاز آنها در دست انتشار است و احتمالا برای زمستان منتشر خواهد شد.
از قطعات کاور اجرا شده در کنسرت نیز به Judas Priest – Lightning Strike، Alter Bridge – Blackbird، Bruce Dickinson – Abduction، Metallica – Wherever I May Roam،Creed – With Arms Wide Open، Rammstein – Los/Links 123 Medley،Pantera – Five Minutes Alone، Manowar – Brothers Of Metal می‌توان اشاره کرد.
کنسرت گروه گره با سبک و اجرایی متفاوت می‌تواند تا حدی مدینه فاضله طرفداران سبک راک و متال باشد که در ایران دسترسی مناسبی به اجراهای این چنینی و همراهی جمعی هم جنسان خود ندارند، مخاطبان که از رده های سنی متفاوت ولی همگی مشخصا طرفدار پروپاقرص این سبک بوده بلیط سانس اول را در دقایق اولیه خریداری کردند و اجرای سانس دوم به دلیل استقبال گسترده تمدید گشت. در حین اجرا نیز گروه را از تشویق های پرهیجان خود بهره‌مند میکردند. بنظر میرسید طرفداران و گروه گره، هر دو طرف مقابل خود را به خوبی میشناختند و این اجرا به یک دورهمی دوستانه بزرگ شباهت داشت.