شب گذشته، سینا حجازی برای هواداران خود در سالن میلاد کنسرتی پر انرژی را اجرا کرد.
نورهای کوچک تزیین شده روی دیواره استیج آسمان ستاره باران را تداعی می کرد و حجازی به همراه سه همخوان روی استیج و همخوانی دوستداران خود آهنگ های پرشور خود را اجرا می کرد.

او برادر خود کسری را مشوق اصلی خود در برگزاری کنسرت و ساخت آلبوم می داند و ضمن تشکر و در آغوش گرفتن برادرش روی صحنه اظهار داشت که هیچ جا ایران نمیشود و برای همین در ایران مانده است.
ترانه های «دیدی داری»، «هارمونی» «من خوابشو دیدم»، «تیک تیک تیک»، «آی دل»، «خیالباف»، «باریدم»، «مامان»، «لیلی»، «رویا»، «به نام نشدیم»، «تهران»، «خودتی» و «زن معمولی» در این کنسرت اجرا شدند.
خواننده ترانه «من خوابشو دیدم» پس از اجرای این ترانه برای همه مردم دنیا آرزوی صلح کرد. حجازی ترانه «مامان» را به مادرش که در سالن حضور داشت تقدیم کرد و گفت: «مادرم کسی است که همیشه به من انرژی داده است». در زمان اجرای این ترانه، عکس های دورانی کودکی خواننده پاپ در کنار مادر، پدر و دوستانش، نمایش داده می شد و لبخند بر لب حاضرین می آورد.
سینا حجازی در بخشی از برنامه از هوادارانش خواست که مراقب آرزوهایشان باشند. زیرا همین آرزوها اتفاق خواهد افتاد. وی این اجرا را یکی از آرزوهای خود خواند و از حمایت همه هوادارانش تشکر کرد. ترانه «دیدی داری» آخرین ترانه ای بود که دوباره اجرا شد.
در بین دو نیمه کنسرت، «ایمان غیاثی» نوازنده پرکاشن بر روی صحنه آمد و نوازندگان را به نواختن چند قطعه اینسترومنتال دعوت کرد و همزمان به معرفی آن ها پرداخت. ارکستر جوان و پرانرژی حجازی از نکات مثبت اجراهای اوست.
داریوش بیژنی به عنوان سرپرست ارکستر و نوازنده کلارینت و ساکسفون،سعید خیرخواه (کیبورد)، آرش احمدی (گیتار)، ایمان و پسرعمویش امیر غیاثی (پرکاشن)، سینا پرتوی (درامز)، در بخش بادی علی ضرابی (ترومپت)، بنیامین بیانی (ساکسوفون تنور)، سپهر عباسی (ترومبون(، بابک صفرنژاد (هارمونیکا)، نیما بهزاد (گیتار بیس)، سعید شیخ امیری (گیتار)، نسترن نفریه، هامون هاشمی و پرویز داوودی (گروه همخوانان)، گروه ارکستر حجازی در این کنسرت بودند.
مهمانان ویژه ی کنسرت سینا حجازی، “دیبا زاهدی”، “بهنام تشکر”، “سحر دولتشاهی” و “رامین ناصر نصیر” بازیگران توانای عرصه سینما که در سالن حاضر بودند که با معرفی هر کدام از مهمان ها حاضرین در کنسرت به شدت به تشویق آن ها می پرداختند. همچنین حجازی از توانایی رامین ناصر نصیر در حوزه ترجمه تمجید کرد و گفت: “کمتر کسی است که بداند رامین ناصر نصیر یک مترجم خیلی عالی است”.
وی از دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی، اداره اماکن نیروی انتظامی، مدیریت و حراست سالن میلاد سپاسگزاری کرد. «پیمان حجازی» مدیر برنامه های سینا حجازی است که به گفته سینا برای اولین بار در یک کنسرت از او تشکر می کند و هربار فراموش کرده که از پیمان قدردانی کند. این اجرا به همت “موسسه فرهنگی هنری آوای دوران” و به تهیه کنندگی “رسول ترابی” برگزار شد.

در ادامه شما را به دیدن تصاویر کنسرت سینا حجازی از نگاه دوربین محمد مقیسه دعوت می نماییم.