کنسرت خاص فرزاد فرزین با اجراى (آلبوم شش) در رشت

فرزاد فرزین خواننده خوش صداى موسیقى پاپ کشورمان براى اولین بار برنامه اى پرفورمنس، را به کارگردانى کیوان ملک مطیعى در شهر رشت با اجراى خاص خود اجرا کرد.
پرده اى بزرگ در جلوى استیج قرار گرفته بود که آهنگ تنهایى دو نفره شروع به نواختن شده و با سایه بازى فرزین در روى پرده آغاز و بعد از خواندن قسمتى از آهنگ پرده کشیده شده و فرزین از انتهاى سالن و از میان جمعیت به روى استیج آمد و سپس به سلام و خوش آمد گویی با طرفداران پرداخت.
فرزین در ادامه عاشقت شدم، چرا تو، دوریت، برگرد، آره آره، آدماى بعد تو، تو فکرتم، اى واى را یکى پس از دیگرى به اجرا در آورد.
سپس سلو و تک نوازى اعضاى گروه شوک سالن را دگرگون و طرفداران را به هیجان آورد.
مهرداد معافى(گیتار الکتریک)، یاشار خسروى(ساکسفون)، امیر میلاد نیکزاد(کیبورد)، احمد امین پور(پرکاشن)، هومن غفارى(درامز)، احسان امیدى(گیتار باس)، جمال چلپیانى(ویولن) و مهران خلیلى(گیتار الکتریک و رهبر ارکستر) به مدیریت گروه پیمان عیسى زاده، فرزین را در این اجرا همراهى مى کردند.
بیا بیا آغازگر پارت دوم برنامه بوده و سپس قلبم، دیر اومدى، شش، بچه، تو چه باشى، گوشى، باتو، ماه عسل واحساس من را اجرا کرد.
این کنسرت به تهیه کنندگى سعید مهر شریف در تالار گلستان شهر رشت به مدیریت مهندس عبدالهى و مدیریت اجرایى مهندس سجاد علیپور و آتلیه شخص به مدیریت اشکان صابر برگزار گردید.
اتفاقات ویژه
یاحا کاشانى شاعر خوب کشورمان مهمان ویژه این کنسرت بوده که پس از معرفى فرزین مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
این اجرا اولین اجرا در شهرستان با کارگردانى خاص کیوان ملک مطیعى و استیج زیبا و اجراى ویژه فرزاد فرزین بوده کنسرت تهران او هشتم و نهم اردیبهشت برگزار مى گردد.
ضمن تشکر ویژه از تهیه کننده جوان و مدیریت تالار گلستان و آتلیه شخص، شما را به دیدن عکس هاى این اجرا از نگاه دوربین بشیر مویدى دعوت مى نماییم.
[Not a valid template]