رضا جهانبخش-محمد علیزاده خواننده محبوب این روزهاى موسیقی پاپ ایران، دوم دى و در دو سانس در سالن فرهنگیان انزلى به اجراى برنامه پرداخت.
علیزاده همانند اجرا هاى گذشته، قطعات محبوب خود از جمله برگرد، بى تو آینده، خستم، جز تو، دلت با منه، قحطى گل، شهر باران، غم دنیاس، بى حوصلمو و … را به اجرا در آورد.
علیزاده در این کنسرت قطعه جدیدش (عشقم این روزا) را نیز اجرا کرد و گفت: «خدا را شکر می‌کنم که این قطعه مورد توجه شما قرار گرفته است. آلبوم جدید هم آماده شده و شنبه براى چاپ فرستاده میشه و همه تلاشمان بر این است که آن را در روز تولدم -۲۳ دی- منتشر کنیم.»
امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر، نوازنده پیانو و کیبورد)، علی‌ شهبازی (گیتار الکتریک)، اشکان موسوی (ویولن)، ایمان ذاکری (درامز)، بهمن میرزازاده (بوزوکی و گیتار)، محمد شعبانی (سازهای کوبه‌ای)، علی‌ پورنگهبان (گیتار باس)، اشکان صدیق‌آذر (لانچ پد)، داوود اریکه (ساکسفون)، داریوش اسداله پور (صدابردار) ، هومن و هورنگ حیات داوودى ( نورپرداز) اعضاى ارکستر محمد علیزاده بودند که او درباره ‌آن‌ها گفت: «هر کدام از این نوازندگان از بهترین‌های ساز تخصصی خودشان هستند. ارکستر من، یکی از بهترین ارکسترهای پاپ ایران است.»
این کنسرت توسط موسسه روشن پژوه شمال و به تهیه کنندگى شاهین ترابى و مدیریت اجرایى امین صداقتى برگزار گردید.
در ادامه شما را به دیدن عکس هاى این اجرا از نگاه دوربین بشیر مویدى دعوت می نماییم.

[Not a valid template]