شروع پرانرژی کنسرت‌های سال/ نبض میلاد در دستان محمد علیزاده

محمد علیزاده ، یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین هنرمندان موسیقی کشورمان، بار دیگر بر روی صحنه رفت تا ثابت کند با کمترین تعداد آلبوم هم می‌شود سیل جمعیت را روانه سالن‌های کنسرت کرد. این کنسرت ۱ و ۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری بر روی صحنه رفت  که در ادامه گوشه‌ای از این کنسرت پرانرژی را می‌خوانید:

این کنسرت با شمارش معکوس شروع شد و نوازندگان گروه ارکستر محمد علیزاده بر روی استیج آمدند و با یک قطعه بی‌کلام کنسرت را آغاز کردند سپس محمد علیزاده با قطعه ریتمیک و پرانرژی خیلی برام عزیز خاطرت پا به صحنه گذاشت تا بار دیگر قدرتش را در اجرا به رخ بکشد. پس از سلام  و احوالپرسی و خوش‌آمد گویی به مردم، قطعه پراحساس هواتو کردم را اجرا کرد و به سراغ قطعه زیبای این اولین باره شور و هیجان را به سالن برگرداند. زخم، کجا میری، فکرشم نکن، بی‌حوصله، خیلی خوشحالم، خستم، دل بی تو غم زده، غم دنیاس، سرزنش، برگرد، همینه که هست، حس آرامش و جز تو  قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

نوازندگان

به جرات می‌توان گفت یکی از جذاب‌ترین بخش‌های کنسرت محمد علیزاده معرفی نوازندگانش است که به SHOW TIME معروف است و در آن ضمن معرفی نوازندگان هر یک به‌تنهایی به هنرنمایی می‌پردازند. محمد شعبانی (پرکاشن ، جیمبی)، علی پورنگهبان (گیتار بیس)، بهمن میرزازاده (بوزوکی)، ایمان ذاکری(درامز)، اشکان موسوی (ویلن)، اشکان صدیق آذر(لانچ پد)، علی شهبازی (گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک و سرپرست ارکستر) و امیر حسین اویسی (کیبورد ، پیانو و رهبر ارکستر) اعضای ارکستر محمد علیزاده بودند.

میهمانان

فرهاد ظریف (کاپیتان تیم ملی والیبال)، امین رستمی (خواننده) و افشین مقدم (ترانه سرا)، یاحا کاشانی (ترانه سرا) میهمانان ویژه علیزاده در این شب بودند.

درحاشیه

طبق روال همیشگی و تاخیر در آغاز سانس ها، این کنسرت هم از این قاعده مستثنی نبود اما خوشبختانه با تاخیر کمتری نسبت به سایر کنسرت ها آغاز شد. توجه به همزمان شدن این کنسرت با تولد اشکان موسوی، محمد علیزاده تولد اشکان موسوی را تبریک گفت و اعضای ارکستر برای وی آهنگ تولد نواختند. در پایان کنسرت محمد علیزاده از مردم درخواست کد تا با سلیقه خودش دوباره یکی از آهنگ ها را اجرا کند و قطعه کجا میری را مجدداً اجرا و به‌عنوان حسن ختام قطعه خاطره‌انگیز جز تو را اجرا کرد. دکور صحنه محمد علیزاده با توجه به مقارن شدن کنسرت‌هایش با روز پدر حال و هوای پدرانه داشت و با عکس‌هایی از پدران تزئین شده بود.

گفتنی است با توجه به استقبال بسیار زیاد از اجراهای محمد علیزاده این کنسرت برای روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه هم تمدیدشده است.

این کنسرت به همت یار همیشگی محمد علیزاده ، موسسه ایران گام به مدیریت جناب آقای صدرالدین حسین‌خانی برگزار شد.

در ادامه می توانید عکس های این کنسرت را از نگاه دوربین شایان شهسواری مشاهده کنید.

 

[Not a valid template]