به گزارش نواک، علیرضا طلیسچی شب گذشته با اجرای جدیدترین اثر منتشر شده‌اش، در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس به‌روی صحنه رفت.
کنسرت این خواننده جمعه شانزدهم تیرماه سال جاری، همزمان با عید سعید غدیر خم طی دوسانس برگزار شد.
طلیسچی با یک تغییر مهم در پلی لیست خود؛ به اجرای قطعات «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای دل خودم»، «نه نمیارم»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «به تو چه»، «آخرش قشنگه»، «قرار نبود» و «ای دل غافل» پرداخت و قطعه «به توچه» که تازه‌ترین اثر منتشر شده این خواننده است، شب گذشته با همخوانی و همراهی مخاطبان اجرا شد و جای خود را در بین قطعات اجرایی کنسرت‌های طلیسچی باز کرد.
این خواننده در بخشی از این اجرا خطاب به مخاطبانش گفت: «همیشه گفته ام زیباترین سالن‌های دنیا، بهترین خواننده دنیا، بهترین گروه موسیقی دنیا؛ بدون حمایت و انرژی تماشاگر و بیننده دوزار نمی‌ارزد و پس به افتخار خودتان که اعتبار کنسرت هستید.» این سخنان طلیسچی که تماشاگرانش را اعتبار کنسرتش خطاب کرد با استقبال و تشویق حاضران سالن همراه بود.
اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، آرمان ابراهیمی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) تشکیل می‌دادند.
همچنین کنسرت علیرضا طلیسچی برای شنبه ۲۴ تیرماه نیز تمدید و تمامی بلیت‌های این اجرا به دلیل استقبال خوب مخاطبان سولد اوت شد.
گفتنی است، این کنسرت به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار برگزار شد.