نشست خبری آلبوم «مسیر رویایی» برگزار شد.

این مراسم با حضور علی شمس اللهی (خواننده) و دیگر عوامل آلبوم ظهر روز چهارشنبه ۲۷ مردادماه برگزار شد.

علی شمس اللهی بازیکن اسبق فوتبال در نشست نخستین آلبومی رسمی خود درباره تور کنسرت‌های شهرستان و تهران خود توضیح داد. او در این خصوص گفت: به‌زودی و به همت تهیه‌کننده کارهایم در بیشتر شهرها کنسرت خواهیم داشت. برگزاری تور کنسرت در شهرستان‌ها اتفاقی نو و جدید است و ما سعی داریم آن را به بهترین نحو به انجام برسانیم.

علی شمس اللهی چند سالی است که به دنیای موسیقی پا گذاشته و پیش از آن در ورزش فوتبال نامش را شنیده‌ایم. شمس اللهی در تیم های سایپا، داماش و تراکتورسازی و استقلال به‌عنوان بازیکن حضورداشته است. سعید شفیعی در خصوص آمدن شمس اللهی به سمت هنر و خوانندگی توضیح داد: به دلیل مصدومیت ایشان در ناحیه پا، و البته باراهنمایی و مشورت آقای نیما نکیسا، علی تشویق شد تا به سمت هنر بیاید. در ابتدا کلاس‌های سلفژ را نزد استاد نوری فراگرفت و درنهایت سال ۸۸ آلبومی را یا نام «پرواز» روانه بازار کرد که این آلبوم به دلیل وجود مشکلاتی، سه روز پس از انتشار از بازار خارج شد.

شمس اللهی در بخش از صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که در دوران کودکی نیز ساز پیانو می‌نواخته. سبک موسیقی‌اش را پاپ معرفی کرد و ادامه داد: از هیچ‌کس الگوبرداری نکردم. در کارهایم تقلید وجود ندارد و همیشه سعی کرده‌ام سبک خودم را داشته باشم و شبیه به هیچ‌کس نخوانم. در آلبوم رویای تازه با حامد برادران همکاری داشته‌ام و ملودی و تنظیم تمام قطعات هنر ایشان بوده است. تصمیم گرفته‌ام دیگر با ایشان همکاری نداشته باشم زیرا معتقدم نباید کارها به سمتی رفت که تکراری باشد و باید با هنرمندان دیگر هم کارکرد. فعلاً نظری برای انتشار آلبوم جدید ندارم چون آلبوم مسیر رویایی ۸ بهمن‌ماه منتشرشده است. البته که با دوستانم به انتشار آلبوم در آینده فکر می‌کنیم.

 

علی شمس اللهی در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر چگونگی انتخاب اسم آلبوم گفت:
انتخاب نام «رویای تازه» کاملاً اتفاقی بود. یک روز  که پشت چراغ‌قرمز در سعادت‌آباد بودم دوستی با من گفت‌وگو می‌کرد و همان لحظه تبلیغی را پشت یک اتوبوس دیدم به اسم «تازه» و خب موسیقی «رویایی» قدیمی بود و احساس کردم ترکیب این دو کلمه می‌تواند قشنگ باشد. تنها با یک تماس تلفنی آن‌هم در پشت چراغ‌قرمز «رؤیا تازه» متولد شد.

 

گلشید بهرایی مشاور هنری این آلبوم در بخشی از نشست گفت: برنامه‌های زیادی داریم. در نظر داریم تا مستند زندگی‌نامه‌ی علی شمس اللهی را بسازیم. حواشی و فراز و نشیب‌های زندگی ایشان را به تصویر خواهیم کشید.  در این خصوص با کارگردانان مطرحی وارد مذاکره شده‌ایم و اما اخبار نهایی را به‌زودی اعلام خواهیم کرد. وی همچنین افزود: پس از برگزار تور کنسرت در شهرهای مختلف، ویدئو کلیپی از سفرنامه و اجراهای ایشان نیز خواهیم ساخت.

شمس اللهی در پایان صحبت‌هایش اظهار کرد: به‌زودی و تا پایان شهریورماه در کرج و جزیره قشم کنسرت برگزار خواهیم کرد و به استقبال هواداران می‌رویم. همچنین پس‌ازآن باری اجراهای تهران آماده خواهیم شد.

 

گزارش تصویری شایان شهسواری از این مراسم را در ادامه شاهد باشید.

[Not a valid template]