کنسرت امید حاجیلی روز پنجشنبه طی ۲سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

کنسرت امید حاجیلی که معروف به بمب انرژی است روز پنجشنبه طی ۲ سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.
دقایقی قبل از شروع سانس اول لابی سالن مملو از جمعیت هواداران حاجیلی بود و به‌ رسم همیشگی کنسرت‌ها، این کنسرت هم با ۳۰ دقیقه تأخیر شروع شد. داخل سالن هیچ جای خالی ایی دیده نمی‌شد و تمام بلیت‌های برنامه در مدت کوتاهی فروش رفته بودند.

صحنه با نور ملایمی روشن شد و اعضای گروه در جایگاه‌های خود قرار گرفتند و چند لحظه پس از حضور نوازندگان «امید حاجیلی» با سلام و احوال‌پرسی به روی صحنه آمد و سپس قطعه “ربابه” را اجرا کرد.

حاجیلی در بین اجرای قطعات با مردم حرف می‌زد و از آن‌ها می‌خواست تا تمام انرژی خود را نشان دهند. ” افتاد” قطعه بعدی بود که اجرا شد. امید حاجیلی از نوازنده مهمان خود ” محسن شریفیان ” (سرپرست گروه لیان) دعوت کرد تا به روی صحنه بیاید و قطعه شاد و محلی ” ای‌داد ” با طنین ساز نی‌انبان شریفیان به اجرا درآمد.

حاجیلی در میان اجرای قطعات گفت : خیلی خوشحالم سبکی را در موسیقی انتخاب کرده‌ام که می‌توانم با شما در شادی هاتون شریک باشم و پس‌ از آن قطعه “دلبر” اجرا شد که طبق روال همیشگی کنسرت‌های حاجیلی استقبال از این قطعه فراوان بود و سالن میلاد مملو از انرژی و شادی هواداران شد.

حاجیلی با یادآوری نام “علی طباطبایی” درگذشت او را تسلیت گفت؛ همچنین یادی کرد از مرتضی پاشایی، نیما وارسته، بیت‌الله عباسپور و همچنین ناصر عبداللهی و به احترامشان چند لحظه‌ایی را همه سکوت کردند. امید حاجیلی قطعه “باغ مولوی” که برگرفته از کارهای زنده یاد ناصر عبداللهی است را به یاد و برای ناصر اجرا کرد که این قطعه هم نوازنده مهمان داشت و مرتضی کریمی با اجرای بی‌نظیر ساز عود حال و هوای موسیقی جنوبی را در سالن زنده کرد.

در ادامه امید حاجیلی مهمانان ویژه‌ی این کنسرت را معرفی کرد؛ علیرضا افتخاری (مجری خبر ورزشی)، فرهاد جهانی (ترانه‌سرا)، فرهاد ایرانی (طراح پوستر)، علیرام نورایی (بازیگر) مهمانان ویژه در این مراسم بودند. پدر و مادر امید حاجیلی از دیگر مهمانان بودند که امید آن ها را با افتخار معرفی کرد و همچنین تشکر ویژه‌ایی کرد از تهیه‌ کننده برنامه‌های خود آقای مجید عبدی.
اجرای قطعه “دلبر سیاه ” نیز با حضور افتخاری محسن شریفیان اجرا شد و با توجه به استقبال مردم از این آهنگ، حاجیلی باری دیگر “دلبر سیاه” را اجرا کرد.

امید حاجیلی در بخشی از کنسرت به معرفی نوازندگان خود پرداخت. مازیار احمد پور (گیتار الکتریک)، احسان امیدی (گیتار بیس)، سینا پرتوی (درامز)، انوشیروان تربتی ( پیانو، کیبورد و رهبر ارکستر)، سپهر عباسی، محمد مرتضوی، ارشیا والی، حسین شریفی (ترومپت)، محسن خاش (پرکاشن) سمیرا ملک، فاطمه سمنانی، آناهیتا اعتمادی، محمدرضا ماهرویان، علی مرادی، مجید کمالی (گروه کُر) البته لازم به ذکر است امید حاجیلی در اجرای بعضی از قطعات خود نیز به نوازندگی می‌پرداخت.

قطعه “دلبر” که ریتم خاص و ترکیبی از موسیقی آذری دارد با حضور نوازندگان مهمان (وحید اسداللهی و پسرانش) که نوازنده آکاردئون و نقاره بودند اجرا شد. این قطعه جذابیت ویژه ایی برای مهمانان آذری‌زبان داشت و برای بار دوم نیز اجرا شد.

آرش صمیمی نوازنده مهمان (نی، فلوت) بود که در اجرای چند قطعه حاجیلی را همراهی کرد.
حاجیلی قطعه “باریکلا ” را از آلبوم جدید خود برای اولین بار در تهران اجرا کرد. “وای وای” ، “دوستت دارم” نیز در ادامه به اجرا درآمدند.

حاجیلی در پایان گفت ۱۳مهر تاریخ تمدید کنسرت است و از هواداران برای حضور در این برنامه دعوت کرد.

سایت نواک از شرکت برگزارکننده کنسرت (رویال هنر) و همکاری و همراهی آقایان عبدی و جهانگیری کمال تشکر را دارد.
در ادامه می‌توانید گزارش تصویری کنسرت را از نگاه دوربین سمیرا سلیمانی نژاد مشاهده کنید.

IMG_1778 IMG_1712 IMG_1593 IMG_1583 IMG_1533 IMG_1504 IMG_1451 IMG_1408 IMG_1376 IMG_1359 IMG_1355 IMG_1352 IMG_1349 IMG_1341 IMG_1325 IMG_1306 IMG_1298 IMG_1255 IMG_1241 IMG_1239 IMG_1233 IMG_1211 IMG_1161 IMG_1147 IMG_1143 IMG_1118 IMG_1075 IMG_1023 IMG_1014 IMG_1997 IMG_1993 IMG_1914 IMG_1839