محمد علیزاده خواننده محبوب و پر طرفدار این روزهای موسیقی پاپ کشورمان ، بار دیگر در سالن میلاد بر روی صحنه رفت تا از نزدیک با هوادارنش دیدار کند.

کجا میری ، فکرشم نکن ، بی حوصله ، میشه نگام کنی ، دل بی تو غم زده ، اشتباه ، غم دنیاس ، خیلی خوشحالم ، همینه که هست ، شهر باران ، جز تو و… قطعاتی بودند که در این شب توسط محمد علیزاده اجرا شد .

گفتنی است علیزاده ، یکی از قطعات آلبوم جدیدش را اجرا کرد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبین رو به رو شد . وی پس از اجرای این قطعه اعلام کرد که در تدارک آلبوم جدیدش می باشد و امیدار است تا به زودی این آلبوم منتشر شود .

یکی از بخش های منحصر به فرد کنسرت های محمد علیزاده معرفی نوازندگانش است که به Show Time معروف است و در آن نوازندگان ضمن معرفی توسط علیزاده قطعات جذابی را اجرا می کنند

عظیم روحانی (گیتار) ، محمد شعبانی (پرکاشن) ، علی شهبازی (گیتار الکتریک) ، علی پور نگهبان (گیتار بیس) ، بهمن میرزازاده(بوزوکی)، ایمان ذاکری (درامز) ، اشکان موسوی (ویلون)، سعید عباسی (کیبورد) ، اشکان صدیق آذر (سینتی سایزر) ، امیر حسین اویسی (رهبر ارکستر ، پیانو ) نوازندگان محمد علیزاده بودند .

این کنسرت طبق روال همیشگی به همت موسسه ایران گام به مدیریت صدرالدین حسین خانی برگزار شد.

عکس های این اجرای زیبا را از نگاه دوربین سمیرا سلیمانی به تماشا بنشینید.

[Not a valid template]