کنسرت «بابک جهانبخش» در روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه، طی دوسانس در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد.

کنسرت با حاضر شدن نوازند های گروه، در پشت سازهایشان آغاز شد. شمارش معکوس بر روی نمایشگرها و نوازندگی قطعه «حالم خوبه» و سپس شنیده شدن صدای بابک جهانبخش، شروع اولین سانس از کنسرت بهاری آلبوم «حالم خوبه» بود.

پس از اتمام قطعه بابک جهانبخش با مهمانش سلام و احوال‌پرسی کرد. کنسرت با قطعه «اینا یعنی عشق» ادامه پیدا کرد.

جهانبخش با حس خوب خود قطعه «چه حس خوبیه» را اجرا کرد.

همان‌طور که قبل از کنسرت اعلام‌شده بوده، قطعاتی از آلبوم «حالم خوبه» در لیست اجرایی این برنامه قرار داشت. جهانبخش به قول خود عمل کرد و در طول کنسرت چند قطعه از این آلبوم را اجرا کرد؛ در میان اجرای قطعات او به این نکته اشاره کرد که هنوز بازخورد کافی از آلبوم جدید را ندارد و قطعات برای اولین بار اجرا می‌شوند و البته از هواداران بابت حمایت از آلبوم تشکر کرد.

«پاییز» سومین قطعه از آلبوم حالم خوبه بود که با نوازندگی ماهرانه پیانو، رضا تاجبخش اجرا شد.

قطعات «منو نگاه کن»، «تصمیم»، «اکسیژن»، «می‌ترسم»، «دوستت دارم» دیگر قطعاتی بودند که با همراهی مهران فرش‌باف، بابک ریاحی و مسعود همایونی اجرا شدند.

بهنام حکیم، کسری خدیور، نیما حمیدی و انوشیروان تقوی دیگران نوازندگان چیره‌دست گروه بابک جهانبخش بودند.

پس از گذشت چند سال از انتشار قطعه «تو چشما منی»، این ترک همچنان پُرطرفدار است و اجرای آن با همخوانی و هم‌صدایی حاضرین امتیاز ویژه آهنگ را ثابت می‌کرد.

بابک جهانبخش قطعه «مدار بی‌قراری» را اجرا کرد و مردم بابت علاقه‌شان نسبت به این قطعه تشکر کرد و گفت: آلبوم مدار بی‌قراری کاملاً با آلبوم حالم خوبه متفاوت است و همین‌طور با البوم اکسیژن، هیچ‌کدام از این‌ها قرار نیست جای هم رو بگیرند و درواقع مکمل هم هستند؛ ما با تفکری جدید آلبوم جدید روساختیم تا تکراری نباشه و آلبوم‌های قبلی هم بتونند جذابیت خودشون رو حفظ کنند. آلبوم حالم خوبه فضای شادتری نسبت به مدار بی قرای دارد.

قطعه «مثل همه» با تنظیم متفاوتی اجرا شد؛ «چی شده» قطعه دیگری بود که توسط بابک اجرا شد.

اما قطعه «شاید» از آلبوم جدید بااحساس هر چه تمام ازجرا شد و به نظر می‌رسد که این آهنگ هم می‌تواند جزو قطعات پُرطرفدار قرار بگیرد؛ چراکه در طول کنسرت، هواداران آن را در خواست می‌کردند و درنهایت جهانبخش را در اجرای آن همراهی کردند.

«من و بارون» و «تو رو دوست دارم» قطعات دیگری بودند که اجرا شدند؛ اما قطعه «برف» که کم طرفدار هم نیست با نوازندگی پیانو رهبر ارکستر کنسرت، رضا تاجبخش اجرا شد و پایان دهنده اولین سانس از اجرای بهاری بابک جهانبخش بود. شایان‌ذکر است، جهانبخش در روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت دو سانس دیگر از کنسرت خود را برگزار می‌کند.

این کنسرت به همت موسسه اکسیر نوین، به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار شد.

سایت نواک از همکاری و همراهی، حراست محترم سالن میلاد؛ همچنین موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین به‌ویژه جناب آقای پوریا مطلبی، بابت همکاری و همراهی‌های مکررشان کمال تشکر و سپاس را دارد.

 

در ادامه می توانید عکس‌های این کنسرت را از نگاه دوربین پریسا فیض اللهی مشاهده کنید.

[Not a valid template]