مراسم رونمایی از آلبوم «صحنه» اثر سروش یعقوبی عصر جمعه در مجتمع فرهنگی دزاشیب برگزار شد.
مراسم رونمایی آلبوم صحنه در حالی در فرهنگسرای دزاشیب برگزارشد که جمعیت انبوهی در سالن تجمع کرده بودند؛ تعداد دعوت کنندگان بیش از صندلی های داخل سالن بود. این بی نظمی باعث شده بود که خبرنگاران و عکاسان که برای پوشش خبری آمده بودند سالن را ترک کنند و در محوطه بیرونی تجمع کنند.
بعد از نظم بخشیدن، خبرنگاران و عکاسان توانستند به سالن ورود پیدا کنند و در جایگاه خود مستقر شوند.
در ابتدای مراسم حمید نوری فام مدیر عامل شرکت گیتی گویش توضیح داد: اواخر سال ۱۳۹۴ با آهنگسازی مهران مستی آلبوم صحنه ضبط شد و در سال ۹۵ مجوز گرفت.  تولید آلبوم صحنه نزدیک به ۶ ماه طول کشید؛ علی استیری از شعرای خوب این آلبوم است، همچنین فیروز ویسانلو، هومن نامداری و میلاد مجذوب از نوازندگان خوبی هستند که کمک کردند آلبوم با موفقیت به مرحله تولید برسد.
سروش یعقوبی گفت: قصد دارم در اسفند ماه یا نوروز ۹۵ در تهران کنسرتی را برگزار کنم ،رهبری آن برعهده رضا چشم شب است.سروش یعقوبی خواننده آلبوم “صحنه” در خصوص روند تولید این آلبوم گفت: ابتدا تشکر می کنم از حمید نوری فام که در کم ترین زمان ممکن مجوز آلبوم را گرفتند، سپس مهران مستی که دوست پانزده ساله من هستند و افتخار دادند آهنگسازی و تنظیم این آلبوم را قبول کردند و برادرانه و دلسوزانه کار کردند؛ وحید طاهرخوانی هم زحمت میکس ومستر کار را کشید.
وی در پاسخ به این سوال که چرا اشعار آلبوم او را تنها یک ترانه سرا سروده است گفت: آلبوم صحنه ۱۲ ترک دارد که ۱۰ تا از آن را علی استیری سروده است؛ دوست داشتم در آلبومم از اشعار چند ترانه سرا استفاده کنم ولی متاسفانه وقتی سراغ برندها یعنی ترانه سراهای مطرح رفتم برخوردها و مبالغی که آنها درخواست داشتند جالب نبود؛ آنها تصور می کنند که اشعارشان را باید خوانندگان مطرح بخوانند.
این خواننده در ادامه در پاسخ به این سوال در خصوص اینکه چرا با توجه به هزینه بالای آلبوم مانند خوانندگان دیگر به تولید تک آهنگ نپرداخته اید توضیح داد: تولید آلبوم موجب می شود اثری از شما باقی بماند مانند کسی که نمایشگاه نقاشی می گذارد؛ بستگی به سلیقه مردم دارد، چه بشنوند یا نشنوند!
یعقوبی با اشاره به آلبوم تازه ای که قرار است بخواند گفت: قراراست یکی از آهنگ های آلبومی را بخوانم که در آن خوانندگان مطرح کشور هم حضور دارند؛ این آلبوم به صورت یک مجموعه توسط شرکت آوای مهر میهن منتشر می شود.
در ادامه مراسم تیزر آلبوم “صحنه” پخش شد سپس سروش یعقوبی به همراه گروه خود به روی صحنه آمد و قطعات دستام تو دستات ، فقط باش ، نگو نه ، نبض و ترکی با شعری از شفیعی کدکنی به نام دست به دست مدعی شانه به شانه می روی را اجرا کرد.
از مهمانانی که در مراسم حضور داشتند می توان به رضا بنفشه خواه ، داود منفرد ،مهوش افشاری ، حمید سلیمان زاده ، معراج محمدی ، بابک قادری ، اهورا احمدی ، امیر حسین بی ریا مدیر عامل موسسه مهر ایرانیان ، محمود مطلق ، عادل فلاخ ، علیرضا تجویدی اشاره کرد.
در ادامه تصاویر مراسم رونمایی آلبوم “صحنه” را از نگاه دوربین سمیرا سلیمانی
[Not a valid template]