شهاب صادقی گیتاریست نام آشنای این روزهای موسیقی راک ایران، دوشنبه شب به همراه گروه خود بزرگترین اتفاق موسیقی هارد راک ایران را رقم زد.

این هنرمند که در دو سال اخیر با فاصله ی کمتر از ۲ ماه اجراهای متعددی در سالن مجموعه برج آزادی برگزار کرده و تمام بلیت هایش ظرف چند ساعت به فروش رسیده، این بار در عملی جدید در سالن بزرگ اریکه ایرانیان اقدام به برگزاری کنسرت خود کرد.

این دفعه نیز تمام بلیت های کنسرت به فروش رسید و سالن ۸۰۰ نفری اریکه ایرانیان مملو از طرفداران موسیقی راک شد. به طوری که صدای جمعیت گاهی از صدای مانیتورهای نوازندگان بیشتر به گوششان می رسید.

شهاب صادقی با شعار “تزکیه و تخلیه” و با هدف فرهنگسازی در بستر موسیقی، کنسرت های خود را برگزار کرده و به گفته وی، جوانان ایرانی می توانند در چنین برنامه ی فرهنگی موسیقایی با سبک راک، بدون اینکه هیچ ارتباطی با انحرافات شایع در موسیقی راک غرب داشته باشند، به شادی و تخلیه انرژی بپردازند.

کورش زراندوز به عنوان نوازنده گیتار الکتریک، محمدرضا دلاوری به عنوان نوازنده گیتار باس و آریا اسدی به عنوان نوازنده درامز اعضای گروه موسیقی شهاب صادقی را تشکیل داده اند. علاوه بر این، جدیدترین کنسرت شهاب صادقی با سه نوازنده ی میهمان نیز همراه بود. پوریا قربانی (کیبورد)، محمدمهدی شاهین (ویولن) و ایلیا امینی (ویولن سل) گروه شهاب صادقی را در اجرا همراهی کردند.

در ادامه عکس های شایان شهسواری از این کنسرت را ملاحظه می کنید.

[Not a valid template]