همزمان با روزهای پایانی سال، شاهد انتشار چند آلبوم جدید هستیم که هرکدام از آن‌ها می‌توانند درخشش چشمگیری در مارکت موسیقی داشته باشند.

به‌ عنوان‌مثال آلبوم «دخت پری‌وار» اثر علیرضا قربانی تاکنون از فروش خوبی برخوردار بوده و البته تبلیغات وسیع آن نیز از دیده پنهان نیست. همچنین فرزاد فرزین پس از یک دوره سکوت و البته کم‌رنگ شدن اجراهای صحنه با آلبوم «شش » به سراغ مخاطبان خود می‌رود و مارکت موسیقی پاپ هم می‌تواند رقابت جالبی را بین فرزاد فرزین و علیرضا روزگار با آلبوم«فنجون برعکس» که اولین اثر این خواننده است را شاهد باشد.
سالار عقیلی نیز از غافله عقب نمانده و آلبوم «عاشق می‌شویم» خود را نیز روانه بازار کرده همچنین آلبوم « یک خانه پر زمستان» (کنسرت تصویری) نیز به همت موسسه ایران گام از سالار عقیلی روانه بازار شده است. آلبوم «قصه‌ی باران » با صدای عقیلی در بهمن‌ماه منتشر شد که می‌توان باوجود انتشار این سه آلبوم در حدود یک ماه، سالار عقیلی را رکورددار دانست!

کامران تفتی که تاکنون از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون شناخته می‌شد در واپسین روزهای سال ۹۴ اولین آلبوم خود را با سبک و سیاق خاص خودش در خوانندگی، منتشر کرده است که علی اوجی نیز مجری طرح این مجموعه بوده است. تفتی نام اولین آلبوم خود را « عکس زمستونی تهران » گذاشته است.
« سلام ساده» با صدای امیرعلی بهادری از دیگر آثاری است که در این روزها شانس خود را برای شنیده شدن و به دست آوردن دل مخاطبان امتحان می‌کند. پس از شنیده شدن تیتراژ برنامه ماه‌عسل ۹۴ بهادری هم مخاطبانی داشت که چشم‌انتظار انتشار آلبومش بودند.
آلبوم «سمت دور سوی آه» با صدای علی قمصری نیز منتشرشده است.

در این میان شهرام ناظری با آلبوم «درفش کاویانی»و رستاک حلاج با « پاییز سال بعد» آماده هستند تا صدای خود را به گوش مخاطبان خود برسانند.

البته این آلبوم‌ها تنها بخش از آثار منتشرشده هستند و همزمان خوانندگان دیگری ازجمله منوچهر زنگنه، محمدرضا خدابنده، امیرعلی محبی نژاد، فریبرز فرهنگ مهر، امیر اشکان غلامی، حسین استیری و… آلبوم‌های خود را روانه بازار موسیقی کرده‌اند.

photo_2016-03-06_12-10-08