محمد قلی پورخواننده جوان موسیقی کشور، شب گذشته (۱۱ دی‌ماه) نخستین کنسرت خود را طی دو سانس در مجموعه ایوان شمس به روی صحنه برد. استقبال خوب مخاطبان از این اجرا و همچنین تسلط بالای قلی پور در نخستین کنسرتش از نکات قابل‌توجه این اجرا محسوب می‌شود.

قلی پور که در این اجرا ، به همراه گروه ۶۰ به رهبری محمد پور جعفری روی صحنه رفته بود؛ به اجرای قطعاتی از آلبوم “کاش نمی‌رفتی” و همچنین چند قطعه جدید از آهنگ‌های خودپرداخت که در این میان آهنگ جدید “مهربونی کن” از استقبال بیشتری میان مخاطبان برخوردار بود.
گفتنی است، ترانه اکثر قطعات اجراشده در این کنسرت توسط معصومه رضایی زاده (خاکستر) سروده شده بود.
محمد قلی پور در اولین اجرایش در مورد علت نام‌گذاری گروهش به‌عنوان”۶۰” گفت: گروه شصت با حضور هنرمندان متولد دهه شصت در حال فعالیت است البته نمایندگانی از دهه ۵۰ و ۷۰ نیز در گروه ما حضور دارند.
شایان‌ذکر است مهمانان این اجرا به ترتیب در سانس اول، اصغر همت و بهروز تشکر (مجری تلویزیون) و در سانس دوم مرجانه گلچین، منیژه گلچین و حسن اسدی بودند.
نوازندگانی که در این اجرا محمدقلی پور رو همراهی می‌کردند عبارت‌اند از :
(مهدی قدیمی : درام)، (آرن خاچاطوریان : تومبا و پرکاشن)، (محمد پورجعفری: گیتار باس)، (حمید صالح : گیتار الکتریک)، (پژمان مصیر: گیتار کلاسیک)، (سوان سرکیسیان: کیبورد)، (مهدی رنجبر:ویولن)، (پژمان کریمی : بوزوکی)، (آرتور آواساپیان :ساکسیفون)

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری این کنسرت را از نگاه دوربین پریسا فیض اللهی مشاهده کنید.

[Not a valid template]