پنجم بهمن ماه، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان خواننده جوان کشورمان، مهدی احمدوند بود. این کنسرت توسط مؤسسه موسیقی ققنوس و طی یک سانس برگزار شد.

مهدی احمدوند با اجراهایش توانست مردم حاضر در سالن را با شوری خاص با خود همراه سازد و آهنگ های «دوست دارم» و «عشق اول» نمونه ای از هم صدایی طرفداران مهدی احمدوند با او بودند. اجرای آهنگ های «از این ساعت» و «بارون» را می توان نقطه اوج کنسرت دانست که سالن میلاد را به وجد آورد.
همچنین در طول برنامه، آهنگ های «هوای پاییز»، «چشمات»، «بازنده»، «برگرد»، «پرواز»، «به جای تو»، «دلم گرفت» و «یادگار» اجرا شدند. مهدی احمدوند در میان برنامه به نواختن ویولون پرداخت که باعث ایجاد فضایی احساسی در سالن شد و مخاطبانش را خوشحال کرد.
نوازندگان این کنسرت عبارت بودند از شهروز فرجی (کیبورد)، بهروز میرزایی (گیتار)، فرزاد هما (درام)، علیرضا علی حسن (گیتار الکترونیک)، فولاد علاییان (پرکاشن)، رامین براتی (ترومبون)، رضا آزادی نژاد (ترامپت)، علی فرهی کیا (ساکسیفون) و مهدی کرد که تهیه کننده و مدیر این برنامه بود.
از مهمانان دعوت شده به این کنسرت می توان به علی عبدالمالکی، امید جهان، آیدین زارعی، شاهین دلیوند، علی عباسی، فواد سال افزون و مجتبی میرزاجانپور اشاره کرد.
در ادامه گزارش تصویری کنسرت مهدی احمدوند را از نگاه دوربین سعید حسنی نسب ببینید.

[Not a valid template]