به گزارش نواک_شقایق ناموری
نشست خبری میثم ابراهیمی خواننده ی جوان و آینده دار کشور به مناسبت آغاز تور کنسرت ها و آلبوم جدیدش،عصر روز یکشنبه۹۴/۴/۷ برگزار شد.
در ابتدای این نشست وی در مورد چگونگی ورود خود به این فضا صحبت هایی کرد،او گفت:از کودکی به این کار علاقه مند بوده و در آن زمان قرائت قرآن را می آموخته.
و تاکید کرد خواندن و قرائت قرآن بر اجرای زنده و بر اجرای تحریر ها تاثیر زیادی دارد.
وی در ادامه در موردبرنامه های خود در آینده صحبت هایی کرد،و از سورپرایزهایی برای مخاطبانش خبر داد.
از جمله ی این خبرها آغاز تور کنسرت هایش بود،که قرار است  بعد از ماه مبارک رمضان اولین کنسرت خود را در تهران و سپس شهرشتان ها برگزار نماید.
شهرستان هایی چون:اصفهان،شیراز،اراک،اهواز و…
ابراهیمی دو قطعه ی جدید و کلیپ هایی را برای کنسرت آماده کرده که یکی از این قطعات را با محمد علیزاده همصدا شده !!
میثم ابراهیمی همچنین بیان کرد برنامه های متفات و کارهای زیادی برای کنسرت انجام داده ایم و شاید تنظیم چند کار را تغیر دهیم ولی درنهایت باز هم به امید خدا روی استیج می روم.
در این جلسه ی خبری صحبت هایی در مورد آلبوم تگرگ انجام شد.
وی در مورد همکاری خود با مهرزاد امیرخانی ترانه سرای با ذوق و گروه پازل گفت:مهرزاد امیرخانی سلیقه ی مردم را می داند و با فضاهای مختلف آشنایی دارد و به راحتی می تواند بر روی ملودی ترانه بگوید.از همکاری خود با مهرزاد امیرخانی و گروه پازل بسیار راضی هستم.
همچنین ادامه داد درست است کارکردن با افراد مختلف را دوست دارم و فکرمیکنم این کار باعث میشود که مردم و مخاطبان همیشه یک فضا و یک حس خاص را از من نشنوند اما در آلبوم نمی خواستم آزمون و خطا انجام دهم و به نوعی ریسک کنم.
گروه پازل دیگر ریتم وفضای کارهای مرا می شناسد و من از این همکاری ها راضی هستم.
آهنگ جدایی قراربود در آلبوم باشد اما به دلیل کمبود وقت در تهیه ی آلبوم این کار انجام نشد،برای جمع آوری آلبوم شش ماه بیشتر زمان نداشتم و این کمبود زمان باعث شد”جدایی”از آلبوم جا بماند
در مورد قطعه ی تگرگ که با مازیار فلاحی انجام داده ام : آهنگ های مختلفی را با صدای مازیار اتود زدیم،اول قرار بود ترک”عکس”را با هم بخوانیم اما در نهایت تصمیم بر روی”تگرگ”متمرکز شد.
پیشنهاد این همکاری از سوی مازیار بود و من به احترام مازیار”تگرگی”را که تنها با صدای خودم بود در آلبوم نذاشتم و مدتی بعد در فضای مجازی پخشش کردم.
در مورد آلبوم نبض در این آلبوم به دلیل وجود دو تهیه کننده و نظر های متفاوت کاری که دوست داشتم را نتوانستم انجام دهم و شاید به همین دلیل است که فقط چند ترک از این آلبوم را دوست دارم،اما آلبوم تگرگ کاملا با نظر و احساس خودم جمع شده است و من”تگرگ”را اولین آلبوم خودم میدانم نه نبض.
وی گفت با اینکه آلبوم پخش ضعیفی داشت اما تا هفتاد درصد توانست مرا راضی کند.
قطع همکاری و لغو قرارداد من با شرکت قبلی صلاح دید خودم بود اما شرکت هم کم کاری خود را پذیرفت.
همچنین ادامه داد من مطمئن بودم کار من به نوعی است که شرکت های دیگر هم مرا میخواهند و الان در حال حاضر با چند شرکت صحبت کرده ایم و آن ها منتظر جواب من هستند.
اما در این بین حسین صنیعی مدیر برنامه ی او اعلام کرد،ممکن است میثم تنها با یک شخص قراردادی را تنظیم کند نه با یک شرکت نامی و برند.
از جمله خبرهایی که در این جلسه اعلام شد،نوید آلبومی جدید از طرف میثم برای هوادارنش بود.
او گفت:دو قطعه از آلبوم جدید را آماده کرده ایم،در این آلبوم با آهنگساز های جدیدی کار شده است،آهنگسازی یکی از این قطعات را کوشان حداد انجام داده است.
همچنین گفت در این آلبوم هم با مهرزاد همکاری خواهم داشت و ریتم این آلبوم کمی شادتر است.
در نهایت در مورد تیتراژهای اجرا شده توسط او صحبت هایی شد.
وی در مورد تیتراژ سریال دردسرهای عظیم گفت:این کار از سوی تهیه کننده به من پیشنهاد شد و من هم کار را پذیرفتم.
در مورد تیتراژ ماه عسل نیز گفت:احسان علیخانی با من صحبت کرد و من کاری را آماده کردم که بسیار مورد تایید احسان قرارگرفت،اما به دلیل اینکه من تیتراژ دو برنامه ی تلوزیونی را انجام داده بودم و هردوی این کارها قراربود در ماه رمضان پخش شود تصمیم گرفتم این کار را نخوانم.
به علاوه ممکن بود شایعه های مختلف و فکرهایی به ذهن مردم برسد که شاید با ضابطه و رابطه این کارها انجام شده است.
او گفت:آهنگی که برای ماه عسل آماده شده بود قرار است به عنوان کلیپ میانی سریال دردسرهای عظیم پخش شود.
وی در این زمینه ادامه داد،من کار خود را با تیتراژ آغاز کردم.
تیتراژ برنامه ی خانه ی فیروزه ای را من خواندم اما در ابتدا همه فکر میکردند علی لهراسبی خواننده است اما بعد از مدتی نام من به عنوان خواننده ی این آهنگ شناخته و معرفی شد.
او گفت:خانه ی فیروزه ای را برای مادرم خواندم و شاید اگر از این آهنگ استقبال خوبی نمی شد و انرژی خوبی دریافت نمیکردم خواننده نمی شدم.
بعد از این آهنگ و بازتابی که داشت به خوانندگی جدی تر فکر کردم.
در نهایت پس از جمع بندی و اعلام مجدد برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان های مختلف توسط حسین صنیعی مدیر برنامه ی میثم ابراهیمی این نشست خبری به پایان رسید.

این نشست به سعی و تلاش مریم نجفی بر گذار شد .

عکس های این نشست از نگاه دوربین شایان شهسواری

Meisam Ebrahimi - Shayan Shahsavari (19) Meisam Ebrahimi - Shayan Shahsavari (18) Meisam Ebrahimi - Shayan Shahsavari (11)

Meisam Ebrahimi - Shayan Shahsavari (12) Meisam Ebrahimi - Shayan Shahsavari (11) Meisam Ebrahimi - Shayan Shahsavari (15)

Meisam Ebrahimi - Shayan Shahsavari (17) Meisam Ebrahimi - Shayan Shahsavari (16) Meisam Ebrahimi - Shayan Shahsavari (9)  Meisam Ebrahimi - Shayan Shahsavari (8)  Meisam Ebrahimi - Shayan Shahsavari (6)  Meisam Ebrahimi - Shayan Shahsavari (4) Meisam Ebrahimi - Shayan Shahsavari (3) Meisam Ebrahimi - Shayan Shahsavari (14) Meisam Ebrahimi - Shayan Shahsavari (1)