آغاز تور کنسرت های علی شمس الهی

علی شمس الهی پس انتشار آلبوم “رویای تازه” به دنبال برگزاری تور کنسرت های خود در شهرهای مختلف ایران می باشد.
شهرهای لاهیجان، رامسر، آستارا، رشت، انزلی،کرمان و بندرعباس مقصدهای علی شمس الهی برای اجرای کنسرت های خود می باشد که از ۲۳ دی با اجرا در شهر آستارا آغاز خواهد شد و تا آخر فروردین ۹۶ ادامه دارد.
خبر خوبی که علی شمس الهی به طرفداران خود داد این بود که در روز ۸ بهمن اجرای کنسرت در شهر لاهیجان خواهد بود که مصادف با روز تولد ایشان می باشد.
در ادامه علی شمس الهی اشاره کرد که در حال حاضر به تمرین برای کنسرت ها می پردازد و بعد از اخذ مجوز برای چند تک آهنگ، آن ها را منتشر خواهد کرد.

همچنین به عقب افتادن کنسرت ها اشاره کرد که به دلیل مشکلاتی که با تهیه کننده قبلی خود داشته یک وقفه‌ی چند ماهه باعث این اتفاق شده که تور کنسرت های خود را دیرتر شروع کند.
در آخر خیلی مشتاق بود که هر چه زودتر طرفداران و دوستداران خود را در شهر های مختلف ایران در اجراهای خود ببیند و اینکه در بعضی از شهرها کنسرتش در دو سانس برگزار می شود و همچنین کنسرتش در چندین شهر لغو شده است.

علی شمس الهی برای پایان صحبت های خود از تمام دوستداران و طرفداران خود تشکر کرد و اظهار داشت که بی صبرانه منتظر شروع تور کنسرت های خود است و خبر ساخت مستند زندگی خود را به زودی اعلام کرد.

در ادامه میتوانید تصاویری از تمرین علی شمس الهی و گروهش برای اجرای کنسرت را مشاهده بفرمایید.

 

[Not a valid template]