آلبوم ۲۵ اتود کارکاسی اثری از شاهین قلی زاده، صدرنشین بهترین موسیقی کلاسیک در نیوزیلند شد. این اثر با حمایت موسسه فرهنگی هنری آوای ماندگار ماد تولید شده و از چند هفته پیش با کمک تیم تعامل با صاحبان آثار نواک در تمامی رسانه های موسیقی بین المللی توزیع شد. اثری که شاید در ایران به واسطه طیف مخاطبان محدودتر موسیقی کلاسیک با استقبال کمتری مواجه شده بود، اینک جایگاه بین المللی ویژه ای دارد. در کنار نشر بین الملل، حفظ حقوق مادی صاحب اثر و جلوگیری از نشر غیر قانونی در سرویس های خارجی با کمک رابط حقوقی قدرتمند ممکن شده است.۲۵-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%af-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%a7%d8%b3%db%8c

در تعامل با آقای نویدی مدیر آوای ماندگار اما تاکید بر تفکر جهانی کردن موسیقی تولید داخل جلوه پر رنگی داشت. اتفاقی که پیشتر نیز با آلبوم زیبای منشور اثر کاوه یغمایی در آمریکا و کانادا به واسطه همکاری های صورت گرفته با نواک ممکن شده بود. شرح داستان جهانی منشور رو اینجا بخوانید.

شاهین قلی زاده کیست؟

شاهین قلی زاده متولد ۱۳ آذر ۱۳۶۸ در ارومیه می باشد. وی نوازندگی را از سن ۱۴ سالگی آغاز نمود و سپس به موسیقی کلاسیک علاقه مند شد. از طریق متد دو جلدی کتاب دانشمند به طور خود آموز به فراگیری گیتار کلاسیک پرداخت. از سال ۱۳۸۵ تاکنون ، پیگیرانه در کلاس های تخصصی ( گیتار کلاسیک) استاد فرزاد دانشمند حضور داشته ؛ و این حضور تاثیر بسیار عمیقی در نوازندگی و شخصیت هنری وی بر جای گذاشته است.هم چنین در طول تحصیل در دانشگاه، از آموزه های استاد سینا خلج (گیتار کلاسیک) بهره ی فراوان برده است.

آلبوم ۲۵ اتود کارکارسی را در نواک بشنوید.

25 اتود کارکاسی

25 اتود کارکاسی