نخستین آلبوم رسمی «محمد قلی پور» به نام «کاش نمی‌رفتی» شنبه هجدهم مهرماه سال جاری با حضور عکاسان و خبرنگاران و علاقه مندان در رستوران تالار وحدت برگزار شد. در این نشست که معصومه رضایی زاده( ترانه سرا ) و محمد جعفری پور(آهنگساز) حضور داشتند، مجری برنامه از دست اندرکاران موسیقی خواست که قبل از مراسم رونمایی، آلبوم در اختیار خبرنگاران و منتقدان قرار گیرد تا بتوانند به نحو مطلوب مورد بررسی قرار دهند.

«معصومه رضایی‌زاده» در پاسخ به سوال مجری گفت : از دوران کودکی می نوشتم. حدودا نوزده، بیست سالم بود که به سرودن شعرهای موزون روی آوردم اما بعد از انتشار کتابم، «در امتداد سکوت» ترجیح دادم کار ترانه نویسی را به صورت حرفه‌ای دنبال کنم. پس از آن اتفاق بزرگی در زندگی من رخ داد و آن هم آشنایی با «محمد قلی‌پور» بود.

«محمد قلی پور» در مورد خود گفت: در یکی از آخرین  روزهای بهمن ماه سال ۱۳۶۰ در شهر کهن و پایتخت خوش نویسی ایران، قزوین به دنیا اومدم . اولین استاد آوازم زنده یاد «حسن خورشیدی» بود که موسیقی رو نزد ایشان آموختم و بعد از آن دوره‌های آوازی رو نزد اساتید در قزوین گذروندم و در رشته‌ی مدیریت، کارشناسی گرفتم. از سال ۸۵ به طور جدی‌تری وارد عرصه‌ی موسیقی شدم و سال ۹۰ آغازی برای فعالیت‌های حرفه‌ای من بود، آلبوم «کاش نمی‌رفتی» را از اواسط سال ۹۳ شروع کردم که در این زمان اتفاق‌های بسیار خوبی برای من افتاد، یکی از این اتفاق‌ها آشنایی‌ام با خانم خوش ذوق و با استعداد کشورمان خانم معصومه رضایی‌زاده (خاکستر) بود که ترانه سرایی تمام قطعات  این آلبوم بر عهده داشتند و دیگری آشنایی من با آقای «محمد پورجعفری» بود که نه تنها کار آهنگسازی کارهای من رو انجام دادند، همیشه همراه و همگام من بودند که جا داره از همینجا ازشون تشکر ویژه‌ای کنم. این خواننده در رابطه با آلبوم خود گفت: این اثر که توسط آقای «امیر سینکی» مدیر موسسه «آینه آماج هنر» تهیه و تولید شده شامل یازده قطعه است که چهار قطعه به آهنگسازی و تنظیم آقای «محمد پورجعفری»، یک قطعه به صورت مشترک کار آقایان «وحید علیزاده و حسین سیدی»، دو قطعه متعلق به آقای «محمد کلهر»، دو قطعه اثر آقای «امیر سینکی» و یک قطعه هم برای آقای «حسین پسندیده» است. یک اثر هم توسط آقای «نوید علاسوند» ساخته شده که خودم قطعه‌ی «به هر قیمتی» را بیش‌تر از همه دوست دارم و در حال حاضر به دلیل اسم آلبومم در حال ساخت یک قطعه به نام «کاش نمی‌رفتی» هستم که اولین قطعه‌ای است که خودم آن را آهنگسازی و تنظیم می‌کنم. غیر از این آلبوم بیست تک آهنگ از بنده پخش شده و چهار اثر صدا و سیمایی داشتم که در شبکه های مختلف  پخش شد. «قلی پور» در مورد برگزاری کنسرت خود گفت که از دو ماه پیش برنامه ریزی برای اجرا را شروع کردیم و در این راستا گروه «شصت» با رهبری آقای «جعفری پور» را تشکیل دادیم که قرار است در یازدهم دی ماه در ایوان شمس اولین کنسرت گروه را اجرا کنیم . از جمله نوازنده‌هایی که در این اجرا با ما همکاری دارند، «مهدی قدیمی» (نوازنده درام)، «بابک اسدی» (کیبورد)، «مهدی رنجبر» (ویلون)، «حمید صالحی» (گیتار الکترونیک) و… می باشد. در حین برنامه ویدیو کلیپ‌هایی از کارهای این خواننده‌ی پاپ به نمایش گذاشته شد که  سبب دلچسب شدن محیط گردید. «جعفری پور» در رابطه با تنظیم قطعات گفت:روز اولی که با صدای این خواننده جوان آشنا شدم، متوجه شدم که صدای آوازی زیبایی دارند که خیلی راحت تحریرهای خاص خودشون را می‌زنند. بنابراین پیشنهاد دادم که ملودی بسازیم که توانایی ایشان رادر این عرصه به خوبی نشان دهد.سعی کردم  صداهایی در تنظیمات به کار ببرم که به روز باشه و از یکسری صداهای خاصی که کمک می کنه  به صدای آقای قلی‌پور یک هارمونی زیبایی ایجاد کند و حرفی برای گفتن داشته باشد نیز استفاده کنم. برای همین زمانی که آهنگ «تحمل کن» را ساختیم به این نکته توجه کردیم. این خواننده در رونمای آلبوم خود در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران گفت :از ابتدای کارم دوست داشتم در سبک‌های مختلفی کار کنم که جواب گوی قشرهای مختلفی از مخاطبانم باشم به همین خاطر ترانه‌های متفاوتی هم انتخاب کردم و در انتخاب ملودی هم بعد از کیفیت، مساله ی تنوع برایم اهمیت خاصی داست .

در پایان برنامه این خواننده جوان گفت : می‌دانم خیلی از دوستانم از راه دور به این مکان آمده‌اند که مایه‌ی خوشحالی بنده است. امیدوارم بتوانم جواب گوی این همه مهر و لطف عزیزان باشم و همچنین اگر مکان این رونمایی در خور شان شما نبود از همه شما عذر خواهی می‌کنم. حضور تک تک دوستان مایه‌ی خوشحالی‌ام است و انرژی خوبی برای ادامه‌ی کار به من داد.

 IMG_7802 IMG_7779 IMG_7776 IMG_7768 ۸B4A6005_copy ۸B4A5979_copy ۸B4A5975_copy ۸B4A5973_copy ۸B4A5972_copy ۸B4A5968_copy ۸B4A5966_copy