شب گذشته سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران کنسرتی متفاوت را تجربه کرد. «مسعود امامی» خواننده قطعه ی پر طرفدار «امون بده» به همراه گروه موسیقی حرفه ای اش در حالی به روی صحنه رفت که کنسرت با تاخیری طولانی آغاز شد.

سرانجام «مسعود امامی» با شروع قطعه ای ریتمیک و شاد به نام «خدا دوسم داشت» که از جمله قطعات متفاوت این خواننده در این سبک به شمار می رود، به روی صحنه آمد. قطعه ی اول بخوبی هر چه تمام تر اجرا شد و این در حالی بود که انتظار می رفت به سبب مشکلات بوجود آمده طی چند روز گذشته «مسعود امامی» اجرای پر استرسی را در پیش داشته باشد. کنسرتی که بلیت های باقی مانده اش در ساعات واپسین به کنسرت با قیمتی باور نکردنی در سایت های مختلف به فروش رسید.

داستانی که براحتی از چشم دوستداران «مسعود امامی» و البته خبرنگاران موسیقی پوشیده نماند. اتفاقی که شاید به نوعی به عنوان یک تجربه ی تلخ در کارنامه ی هنری این خواننده ثبت شد و علیرغم آن «مسعود امامی» که انتظار می رفت به سبب این مشکل و مشکلات دیگر به روی صحنه حضور پیدا نکند، با انرژی و لبخند به روی صحنه آمد و به تمامی هوادارانش سلامی گرم را تقدیم کرد که در ادامه نیز قطعه ی «دلواپسی» را با ترانه ای از «سونیا مکاری پور» اجرا کرد. این حضور، خیال هواداران امامی را که معتقد بودند وی به روی صحنه نخواهد آمد را از این دلهره رها کرد و سبب انرژی مضاعف سالن شد.

«مسعود امامی» سخنانش را با گفتن این جمله که “با اینکه این کنسرت در تابستان برگزار می شود اما باز هم امشب این کنسرت در هوایی پاییزی و بارانی برگزار می شود”، فضای قطعه ی «پاییزی» را برای دوستدارانش تداعی کرد.

در تمامی مدت برگزاری کنسرت رفت و آمد های زیادی در سالن صورت می گرفت که سبب شد بسیاری از این ماجرا متعجب باشند. حتی گهگاهی نیز عکاسان برای توضیح برخی مسائل به بیرون از سالن خوانده می شدند. حتی پس از اجرای چندین قطعه به برخی از عکاسان  که مجوز حضور در سالن را نیز داشتند، اجازه ی عکاسی مجدد داده نشد.

«مسعود امامی» در ابتدای برنامه از برخورد و همکاری فوق العاده حرفه ای مسئولین نمایشگاه تشکر ویژه ای به عمل آورد.

از سوی دیگر عده ای از هواداران و دوستداران «مسعود امامی» برای وی دست گل هایی را تهیه کرده بودند تا در موقعیت های مناسب و در فاصله اجرای هر قطعه به او تقدیم کنند لیکن این اتفاق نیافتاد و این اجازه از سمت مسئولین اجرایی برنامه به هیچکس داده نشد و هیچ کدام از آن ها به «مسعود امامی» بر روی صحنه داده نشد.

«امون بده» و «پاییزی» قطعات خاطره انگیز / «منصور ضابطیان» به روی صحنه رفت.

 

گلچینی از قطعات آلبوم های «مسعود امامی» به همراه تک آهنگ های منتشر شده ی اخیر وی از جمله «خبر داری که»، «امون بده»، «پاییزی»، «دلم رفت»، «یه مدت»، «دلواپسی»، «دوست دارم» و… آثاری بودند که در این شب اجرا شدند. در این بین قطعه ی «خبر داری که» قطعه شاد و ریتمیکی است که «مسعود امامی» اخیرا” آن را منتشر کرده و به درخواست حضار آن را دو بار با همراهی نوازندگی بی نظیر «بنیامین بیانی» نوازنده ساکسفون اجرا کرد، تک آهنگی که امامی پیش از این اعلام کرده بود که نام این قطعه، نام آلبوم جدید وی خواهد بود.

«دلم رفت» نیز قطعه ای بود که «هادی مهجوری» نوازنده ی تار برای اجرای آن به ارکستر حرفه ای «مسعود امامی» پیوست. در این بین که تمامی قطعات هر کدام برای حضار محبوب و خاطره انگیز بودند، از میان جمعیت فریادهایی مبنی بر اجرای «امون بده» و «پاییزی» توسط خواننده محبوبشان شنیده می شد.

به دلیل درخواست های پیاپی دوستداران «مسعود امامی» وی سرانجام آن ها را به شنیدن قطعه ی «پاییزی» مهمان کرد. پس از اجرای این قطعه امامی از «منصور ضابطیان» مجری و کارگردان برنامه «رادیو هفت» تشکر ویژه ای به خاطر این قطعه به عمل آورد. ضابطیان به روی صحنه آمد و در پاسخ به تشکر «مسعود امامی» بیان کرد که “همیشه آدم ها از قد کشیدن و پیشرفت دوستانشان خوشحال می شوند و «مسعود امامی» از دوستانی است که در این سال ها قد کشیده و من برای او بسیار خوشحالم.” در ادامه نیز امامی و ضابطیان با شوخی هایشان فضای سالن را به سمت و سویی شاد بردند.

«مسعود امامی»  در تمامی مدت کنسرت حواسش به تمامی اعضای ارکستر بود و در قسمت های مختلف به همه ی آنان روحیه ای مثبت را انتقال می داد که این روحیه از پیشتیبانی و حمایت رهبر ارکستر وی «سعید علیرضایی» نیز نشأت می گرفت.

پس از اجرای چندین قطعه امامی برای لحظاتی سالن را برای استراحت ترک کرد که درادامه «سعید علیرضایی» گروه ارکستر را معرفی کرد. علیرضا بابایی (کیبورد)، بنیامین بیانی (ساکسیفون)، سامان امامی (گیتار الکتریک)، امید عسکری و محمد جدی‌نژاد (گیتار اسپانیش)، همایون همت‌آبادی (ویولن)، طارق طریقت (پرکاشن)، بهادر فیروز بخت (درامز)، حامد حسینی (کیبورد)، فاطمه سمنانی، سمیرا ملک و شقایق حیاتی (بک وکال) اعضای ارکستر این کنسرت بودند.

در این کنسرت مهمانان ویژه ای از عرصه موسیقی و سینما از جمله «پویا امینی»، «منصور ضابطیان»، «مریم اسدی»، «ساناز کریمی»، «علی ایلیا»، «سونیا مکاری پور»، «حسن علیشیری»، «گرشا قباد»، «محمد چناری»، «محمدرضا مقدم»، «عارف محمدی»، «مسعود مفیدی»، «امیر طبری»، «هومن جوادی»، «فاطمه آل عباس»، «فریبا باقری»، «یلدا انگالی»، «حامد عسگری»، «سعید امیر اصلانی» و… حضور داشتند که هر کدام یک به یک توسط «مسعود امامی» معرفی شدند و مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

کنسرت به پایان رسید، امامی به پشت صحنه رفت و تنها  چند دقیقه به گرفتن عکس با برخی از مهمانانش بسنده کرد با اینکه به نظر می رسید در پشت صحنه مهمانی خصوصی توسط تهیه کننده برای اعضای خانواده اش ترتیب داده شده است. اما این خواننده از ماندن در آنجا خودداری کرد که به نوعی این حرکت وی در اعتراض به تمامی مشکلات و فشارهایی بود که در این چند وقت اخیر به وی تحمیل شده بود. وی به بیرون از سالن رفت و با اعضای خانواده و مهمانانی که از ورود آنان به پشت صحنه ممانعت به عمل آمده بود و هوادارانش عکس یادگاری گرفت.

لازم  به ذکر است در مصاحبه ی کوتاهی که مسعود امامی قبل از اجرا با نواک داشت صراحتا اعلام کرد که به احترام میهمانان و مردم کنسرت را با توان و انرژی مضاعف برگزار خواهد کرد و در مورد صحبت روی صحنه اجرا و بیان گله مندی خود به شوخی گفت: من خواننده ام نه سخنران …

Masoud-Emami-Music-Concert-Image-54 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-53 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-52 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-51 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-50 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-49 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-48 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-47 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-46 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-45 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-44 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-43 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-42 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-41
Masoud-Emami-Music-Concert-Image-39
Masoud-Emami-Music-Concert-Image-38
Masoud-Emami-Music-Concert-Image-36
Masoud-Emami-Music-Concert-Image-35 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-34 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-33 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-32 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-31 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-30 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-29 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-28

Masoud-Emami-Music-Concert-Image-25
Masoud-Emami-Music-Concert-Image-24 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-23 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-22 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-21
Masoud-Emami-Music-Concert-Image-19
Masoud-Emami-Music-Concert-Image-18 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-17
Masoud-Emami-Music-Concert-Image-15
Masoud-Emami-Music-Concert-Image-14 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-13
Masoud-Emami-Music-Concert-Image-11
Masoud-Emami-Music-Concert-Image-10 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-9 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-8 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-7 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-6 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-5 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-4 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-3 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-2 Masoud-Emami-Music-Concert-Image Masoud-Emami-Music-Concert-Image-63 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-62 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-61 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-60 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-59 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-58 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-57 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-56 Masoud-Emami-Music-Concert-Image-55