صبح روز شنبه ۲۸ شهریورماه سال جاری مراسم رونمایی آلبوم در شب گیسوان تو و نشست خبری پرواز همای در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

همای به بهانه این آلبوم در نشست خبری با اهالی رسانه موضوعاتی را درباره نحوه کار خود در ایران شرح داد و گفت:

تا به حال آلبوم زیر زمینی نداشتم و مجاز کار کردم. آلبوم هایی که بدون مجوز وزارت ارشاد صادر شده اجراهای زنده ای بوده که در خارج از ایران به روی صحنه رفته و توسط تعدادی سودجو به عنوان آلبوم در فضای مجازی منتشر شده است.

وی درباره لغو کنسرت هایش گفت:

معاونت هنری تمام تلاششان را برای برگزاری کنسرت همای انجام داده اند و دید متفاوتی درباره موسیقی نسبت به سایرین دارند. وی افزود تنها تعدادی کارشناسان پایین دست و قشر کوچکی هستند که راضی به برگزاری کنسرتهایش نشده بودند.

همای در این نشست به ابهام زدایی درباره مضامین موجود در اشعارش پرداخت و از مسائلی که ممکن است خارج از چهارچوب تلقی گردد، به عنوان شیطنت نام برد و از اجرای آن ها ابراز ندامت کرد. وی گفت قبلا اشعاری را خواننده که در حال حاضر از اجرای آن ها پشیمان بوده و در کنسرت های آینده از آهنگ ها و اشعاری که نوعی شیطنت به حساب می آید و به دلیل وجود آن ها حساسیت ها بر روی او شدت گرفته است استفاده نخواهد کرد. همای منظور خود را از می و مستی در اشعارش، همان منظوری قلمداد می کند که شاعرانی چون خیام و حافظ داشتند.

او درباره خواندن آهنگی با شعری از فاضل نظری توضیح داد: برخی شعرها از نظر موسیقیایی قابل اجرا و برخی دیگر غیر قابل اجرا هستند و من متخصص اجرای شعرهای غیر قابل اجرا هستم و به همین دلیل فاضل نظری سنت شکنی کرده و اجازه ی اجرای شعرش را به من داده است.

او درباره کنسرت آینده اش گفت:

در کنسرت آینده که احتمالا مهرماه خواهد بود دو آلبوم که یکی ارکسترال و دیگری سنتی هست به اضافه ی گلچینی از آهنگ های بی حاشیه ی قدیم اجرا خواهد شد. وی در ادامه گفت همه ی مجوز ها گرفته شده و منتظر مجوز اماکن هستیم. همای افزود اگر باز هم کنسرت او لغو شود پیگیر این هدف در ایران می ماند و تلاش می کند تا با جلب نظر مخالفان، کنسرتش به نحو احسن برگزار شود.

در ادامه عکس های این نشست را از نگاه دوربین نازی خوش اخلاق مشاهده می کنید:

Homay_-_Nazy_Khoshakhlagh_4_ Homay_-_Nazy_Khoshakhlagh_3_ Homay_-_Nazy_Khoshakhlagh_2_ Homay_-_Nazy_Khoshakhlagh_1_ Homay_-_Nazy_Khoshakhlagh_15_ Homay_-_Nazy_Khoshakhlagh_14_ Homay_-_Nazy_Khoshakhlagh_13_ Homay_-_Nazy_Khoshakhlagh_12_ Homay_-_Nazy_Khoshakhlagh_11_ Homay_-_Nazy_Khoshakhlagh_10_ Homay_-_Nazy_Khoshakhlagh_9_ Homay_-_Nazy_Khoshakhlagh_8_ Homay_-_Nazy_Khoshakhlagh_7_ Homay_-_Nazy_Khoshakhlagh_6_ Homay_-_Nazy_Khoshakhlagh_5_