امیر سینکی پس از ۳۰ سال فعالیت موسیقی اولین کنسرت پاپ خود را جمعه چهاردهم تیر در تهران به روی صحنه برد.

به گزارش نواک، امیر سینکی خواننده و آهنگساز پاپ پس از انتشار ۲ آلبوم و قطعاتی در قالب تک آهنگ در کسوت رهبر ارکستر و سرپرست گروه موسیقی تم با کمپانی خودش مراحل اخذ مجوز از اداره کل ارشاد استان تهران را پشت سر گذاشت تا تنها ۳ روز مانده به زمان برگزاری این کنسرت مجوزش را اخذ کند.

سینکی در این خصوص می گوید: برخی چالشها را با همکاری اداره کل ارشاد استان تهران و حراست پشت سرگذاشتیم تا اینکه اخذ مجوز به دقیقه نود رسید. البته بسیار خوشحال شدم که توانستیم تنها ۱۲ ساعت مانده به اجرا soldout کنیم و این موضوع باعث شد تا کنسرت دیگری در شهریور ماه را برنامه ریزی کنیم.

همچنین مجید سلطانی دیگر خواننده این اجرا بود که به اجرا پرداخت.

امیر سینکی در پایان خواست تا از عوامل و اعضاء گروهش تشکر ویژه داشته باشد.

گروه موسیقی تم با اعضاء قدیمی شامل عارف علیپور نوازنده پیانو، هادی حسن پورنوازنده ساکسفون، رضا علی صدر نوازنده پرکاشن و اعضاء میهمان گروه که در این اجرا شامل پارسا پروین نوازنده درامز، متین نوروزی نوازنده ویالن، رضا غلامی نوازنده بیس گیتار، مهران مختارپور نوازنده الکتریک و آکوستیک گیتار و رسول پور علی نوازنده کیبورد.

همچنین او از اعضاء موسسه آینه آماج هنر سرکارخانم لیدا اسماعیلی و آقای شاهین اسدی به دلیل پشتیبانی کنسرت قدردانی کرد.

گفتنی است، صدابردار این اجرا مهندس بیک و تصویر آن را آرش امیری پوشش حرفه ایی دادند و امیر سینکی در پایان کنسرت قول کنسرت بعدی اش در تهران را به مخاطبانش داد.