به گزارش نواک، ارکستر آنسامبل بزرگ تهران به مدیریت «کارینا کیمیایی» نوازنده‌ی با سابقه گیتار کلاسیک، با هدف تشکیل بزرگ‌ترین ارکستر گیتار کلاسیک ایران فراخوان جذب نوازندگان سازهای ایرانی را منتشر کرد. این ارکستر به منظور ایجاد فضایی با سطح کیفی بالا در موسیقی، ماندگاری گیتار کلاسیک در ایران و نیز اجرای قطعات موسیقی محلی ایران با تنظیمات جدید با ساز گیتار ارکستر آنسامبل بزرگ تهران تشکیل می‌شود.

حضور در این ارکستر رایگان است. نوازندگان در هر سنی تنها می‌بایست به اصول اولیه نوازندگی گیتار کلاسیک آشنایی داشته باشند.

کارینا کیمیایی متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۰ در تهران، دارای مدرک موسیقی ترینیتی لندن در سال ۱۹۹۵و برنده جشنواره آلبوم گیتارنوازی ژاپن در سال ۱۹۹۵ برای آلبوم دوئت پیتار با میهوکو واتانابه، تا کنون چهار آلبوم مستقل گیتار کلاسیک با عنوان سایه‌ای در مهتاب (۱۳۷۸) ، فریادی در سکوت (۱۳۸۰) و گیتار و گرسنه و نیز روشناهای دور منتشر کرده است.

او همچنین سابقه اجرای گیتار آلبوم سیب سرخ خورشید در سال ۱۳۶۵ به آهنگسازی کامبیز روشن روان و نیز اجرای گیتار سمفونی ایثار اثر مجید انتظامی را نیز در کارنامه هنری خود دارد. ترجمه کتاب پیشگیری ار اضطراب در اجرا نیز از دیگر فعالیت های کیمیایی در زمینه موسیقی است که در سال ۱۳۸۸ منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت عضویت رایگان در این ارکستر با شمار های ۰۹۱۲۱۳۸۱۹۲۶ ، ۰۹۱۲۱۳۴۲۳۷۷ و ۲۲۵۸۰۶۶۸ تماس حاصل کنند.