دومین شب از دومین جشنواره موسیقی خیابانی (صدای پیاده رو) در کافه محیط تهران برگزار شد.
این جشنواره که به همت رسانه تخصصی موسیقی سازوقلم برگزار شده در دومین شب از دومین دوره ی جشنواره میزبان گروه های واکمن، پازیریک و میثم آزاد بود.

در دومین شب از دومین جشنواره موسیقی خیابانی چه گذشت؟

اجراهای شب دوم با گروه موسیقی واکمن به سرپرستی کورش مؤیدی و با صدای کسری شفیعی آغاز شد. نوید دادور نوازنده گیتار الکتریک و گیتار کلاسیک، آرسس نادرزاده نوازنده سازهای کوبه ای و علیرضا فرشچی نوازنده گیتار کلاسیک دیگر اعضای گروه موسیقی واکمن بودند که با اجرای قطعاتی چون «بهت قول میدم»، «تهران بدون تو» و «دوست دارم زندگی رو» هنر خود را به مخاطبان عرضه کردند.

سپس در قسمت دوم از شب دوم، میثم آزاد به صورت اجرای تک نفره در جشنواره موسیقی خیابانی، با قطعات «Someone like you»، «ولا بعد سنین» و «کویر» با سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی به روی صحنه آمد.

در ادامه و در آخرین قسمت از شب دوم دومین جشنواره صدای پیاده رو، گروه پازیریک که از اصفهان آمده بودند به روی صحنه رفتند. این گروه متشکل از محمود وحید نوازنده گیتار، علیرضا بختیاروند نوازنده آکاردئون، امیرمسعود اقبالی نوازنده ویلون و سالار یزدانی نوازنده کاخن هستند و قطعات «والس تهران»، «زیر آسمان پاریس»، «والس تنهایی» و بداهه نوازی پازیریک را اجرا نمودند.

لازم به ذکر است شب آخر و اختتامیه دومین جشنواره موسیقی خیابانی، فردا جمعه به تاریخ دهم شهریور ۹۷ با اجرای گروه های دلنوا، پرانتز و میلاد مستحسن برگزار خواهد شد.

دوم