کنسرت حمید هیراد با استقبال بی نظیر در تالار گلستان شهر رشت برگزار شد.

این خواننده که به تازگی حواشی فراوانی را پشت سر گذاشته و به همین دلیل بسیاری از منتقدان در انتظار کنسرت و اجرای زنده وی بودند و پس از شش سانس اجرای موفق در تهران، چهارم اردیبهشت و در دو سانس در رشت به اجرای برنامه پرداخت.
هیراد کنسرتش را با قطعه «مستم کن» آغاز کرد و پس از آن «دیوانه شهر»، «دلی یکی یار یکی»، «انفرادی»، «نیمه جانم» و «شوخیه مگه» و … اجرا شدند. قطعات «نیمه جانم» و «شوخیه مگه» با استقبال حاضرین یک بار دیگر نیز در سالن اجرا شدند.

اما در این کنسرت بر خلاف انتقادات وارد شده که در همین راستا از نوع خواندن و اجرا را به وی وارد می‌کردند دو سانس خیلی خوب را در رشت به اجرا در آورد و با مخاطبینش ارتباط خوبی را برقرار کرد.

از دیگر نکات مثبت اجرا می‌توان به حضور فرشاد حسامی به عنوان رهبر ارکستر اشاره کرد که وی را سینا پرتوی (درامز)، سهیل رنج‌کش (کیبورد)، مصطفی زنده دلان (گیتارباس)، مهرداد نوروزی (گیتار)، مهراد حیدری (گیتار)، طارق طریقت (پرکاشن) و سروش احسانی (کوبه‌ای) همراهی می‌کردند.

هیراد در قسمتی از کنسرت پس از معرفی نوازندگان گروه از استیج پایین آمده و گفت:(به افتخار پدارانمان که یک شانه داریم که هر وقت از همه چی میبریم سرمون رو روش می گذاریم و مادرانمان که همیشه یک قلب و چشم منتظر دارن از حضار خواست تا ایستاده تشویقشان کنند.)

این خواننده جوان دیشب با اجرای اهنگ گیلکی بنفشه گول از ترانه های بهمن فرخی تماشگران را سورپرایز کرد که با استقبال کم نظیر رشتی ها مواجه شد.
حمید حسین زاده( هیراد) متولد اول بهمن ۱۳۷۰ در روستای ملک میان چابکسر شهرستان رودسر است.

این کنسرت به تهیه کنندگی آقایان شاهین ترابی و محمد واقعی توسط موسسه روشن پژوه شمال در تالار گلستان به مدیریت مهندس عبدالهی و مدیریت اجرایی مهندس علیپور برگزار گردید.
در ادامه شما را به دیدن عکس های این اجرا از نگاه دوربین بشیر مویدی دعوت می نماییم.

[Not a valid template]