کنسرت خواننده «عکس قدیمی» برگزار شد
‎کنسرت شهاب مظفرى سى و یکم تیر ماه طى دو سانس در تالار گلستان شهر رشت برگزار گردید

‎رضا جهانبخش-شهاب مظفری سرانجام پس از مدت‌ها انتظار مخاطبانش، در ادامه تور کنسرت هایش پس از تهران و بندر عباس اینبار کنسرت خود را در تالار گلستان رشت برگزار کرد. در این کنسرت شهاب مظفرى تمام قطعات محبوب خود را با ارکستری به رهبری مهدی فردی برای مخاطبان اجرا کرد.
‎ مهدی فردی نوازنده پیانو و کیبورد به عنوان رهبر ارکستر کنسرت شهاب مظفری نوازنده‌های جوان و البته با تجربه‌ای برای این اجرا روی صحنه آورد.
‎علیرضا ثنایی (گیتار الکتریک)، کسری خدیور (ویولن)، امید فرهودی نیا (گیتار باس)، امین قمی نژاد (درامز) ، نوید چرامی و رضا معارف (پرکاشن) و مجید قدیانی (کیبورد) نوازندگانی بودند که به همراه مهدی فردی (رهبر ارکستر) در این کنسرت از اعضای این ارکستر بودند که از ماه‌ها پیش برای این اجرا تمرین‌های بسیاری را انجام داده بودند. ارکستر هماهنگ و کم اشکال شهاب مظفری باعث شد تا او یک کنسرت به یاد ماندنی برای مخاطبانش رقم بزند.

شهاب مظفری از همان ستاره‌های نوظهور نسل جدید موسیقی پاپ است که اتفاقاً شخصیتی کاریزماتیک دارد و مخاطب خیلی زود با آن ارتباط برقرار می‌کند. او روی استیج نه تنها قطعات را با تسلط بسیار خوب اجرا کرد بلکه با مردم نیز در طول اجرا خیلی خوب ارتباط برقرار می‌کرد. تا دقایقی بعد از هر سانس با خوش رویی با طرفدارانش عکس یادگاری گرفت و با آن‌ها به خوش و بش پرداخت. تمام فاکتورهایی که در ماندگاری و افزایش محبوبیت یک هنرمند تاثیر بسیاری دارد. بارها و بارها روی استیج با گفتن جملاتی به جا، شور و هیجان را به سالن باز می‌گرداند. هرچند عمده قطعات مظفری اسلو و عاشقانه است ولی او با همین قطعات عاشقانه خیلی خوب هیجان را به سالن تزریق می‌کرد و در اکثر قطعات می‌شد صدای همخوانی حاضرین در سالن را حتی بیش‌تر از صدای خواننده شنید.
اما نکته جالب در میهمانان، حضور مسیح عدل پرور بود که پیش از این کم‌تر در کنسرت دیگر خواننده‌ها حضور داشته‌است بود
همخوانی حاضرین با قطعات شهاب مظفری شاید تا حدودی قابل پیش بینی بود ولی او دو قطعه منتشر شده تحت عنوان «عکس قدیمی» و «منو ترکم نکن» که هر دوی این قطعات نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند. میگن که عوض شدی، تنهام بذار، حس عمیق، برگرد خونه، تو رو خواب دیدم و … از دیگر قطعاتی بودند که توسط این خواننده جوان اجرا شدند.

این کنسرت به تهیه کنندگى محمد واقعى و به همت موسسه فرهنگى هنرى خانه هنر نیایش به مدیریت اجرایى مهندس علیپور در تالار بزرگ گلستان به مدیریت مهندس حامد عبدالهى برگزار گردید.
در ادامه عکس هاى این کنسرت از نگاه بشیر مویدى را مشاهده نمایید.

[Not a valid template]