یکشنبه شب برای هشتمین سال جام ستارگان با حضور ستارگان عرصه های مختلف آغاز شد.

در اولین بازی بین دو تیم پاراگ و موسیقی قبل شروع بازی حاضرین در ورزشگاه و بازیکنان به احترام مرحوم عارف لرستانی (هنرمند) و مرحوم مجید نایینی (پیشکسوت فوتبال) یک دقیقه سکوت کردند و سپس با سوت داور اولین بازی جام ستارگان سال ۹۶ شروع شد.

تیم پاراگ که امسال در جمع بازیکنان خود از عادل فردوسی پور بهره میبرد مقابل تیم موسیقی قرار گرفتند که این تیم هم از بازیکنان شاخصی به نام محسن خلیلی و مهدی شیری که سابقه بازی حرفه ای در باشگاه های مختلف را دارند، سود میبرد و همچنین علی لهراسبی خواننده خوب کشورمون هم در این تیم حضور داشت.
نتیجه ای بازی ۷ – ۵ به سود تیم پاراگ به پایان رسید.
در همین شب در بازی دوم بین پرسپولیس و استقلال که هر دو تیم از بازیکنان شاخصی برخورداد بودند در اوایل بازی استقلال  3 گل پیش افتاد و تا پایان نیمه اول نتیجه ۳ – ۱ به سود استقلال بود که در نهایت در نیمه دوم این بازی پرسپولیس با زدن ۳ گل دیگر نتیجه را به ۴ – ۳ به سود خود تغییر داد و بازی را با پیروزی تمام کرد.

این مسابقات در دو گروه ۴ تیمه برگزار می شود که در گروه اول تیم های پاراگ، موسیقی، پرسپولیس و استقلال حضور دارند.

در شب دوم این مسابقات و در گروه دوم که تیم های پدر خوب، کاکامی، هنرمندان ستاره و رسانه ورزش حضور داشتند اولین بازی میان دو تیم پدرخوب و کاکامی برگزار شد که تیم کاکامی با هدایت فرهاد کاظمی و در اختیار داشتن بازیکنانی نظیر محمد پروین و محسن بیاتی نیا با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب تیم پدرخوب شد.
در دومین مسابقه‌ی شب دوم جام ستارگان تیم هنرمندان ستاره و رسانه ورزش به بازی پرداختند که در تیم هنرمندان ستاره بازیگران محبوب و شاخصی نظیر کامبیز دیرباز، حسین سلیمانی و مجید واشقانی حضور داشتند و همچنین علی عبدالمالکی خواننده‌ی پاپ نیز حضور داشتند. از نکته های قابل توجه این بازی می توان به حضور وحید شمسایی فوتسالیست خوب کشورمون اشاره کرد که در تیم هنرمندان ستاره خوش درخشید و با بازی خوب و تاثیرگذار خود باعث پیروزی ۶ بر صفر یاران خود بر تیم رسانه ورزش شد.

تصاویر دور اول بازی های گروهی جام ستارگان را از نگاه دوربین شایان شهسواری ببینید.

[Not a valid template]