کنسرت حامد همایون در رشت برگزار شد

حامد همایون خواننده ی جوان و خوش صدای موسیقی کشور که با آلبوم «دوباره عشق» به مارکت رسمی موسیقی کشور وارد شد پس از اجرای هاى موفق خود در تهران و شهرستان ها در ادامه تور کنسرت های زمستانه ی خود ٢٣ و ٢۴ اسفند براى اولین بار در شهر رشت به روى استیج رفت.

استقبال طرفداران از این برنامه به نحوى بود که تمامى بلیط هاى چهار سانس، چندین روز قبل از اجرا به اتمام رسید.

همایون با قطعه به چشمات قسم به روى استیج آمده و بعد از آن قطعه، چنین کنم چنان کنم را اجرا کرده وسپس با سلام و خوشامد گویى گفت:(خیلى خوشحالم که براى اولین بار بخاطر کنسرت به شهر رشت آمده ام)
حامد همایون در ادامه قطعات خدا همین حوالیه، مردم شهر، دوباره عشق، نگاهم کن، شیدایى، چه عشقى، دنیاى من، بارون که زد، چتر خیس و… را یکى پس از دیگرى و با همخوانى هوادارانش اجرا کرد و شب خاطره انگیزى را رغم زد.

آرش عیوضى (گیتار باس)، آلن بارس (گیتار الکتریک)، امیر حسین توسلى (تار-سه تار)، پیمان لطیفى (درامز)، محمد افشانى (گیتار)، پوریا ربانیان (پرکاشن) و سامان امامى ( کیبورد و رهبر ارکستر) به سرپرستى مهیار رجب پور و محسن رجب پور به عنوان مدیر برنامه، حامد همایون را در این اجرا همراهى مى کردند.

این کنسرت به تهیه کنندگى شاهین ترابی و رضا تهامى و موسسه فرهنگى هنرى پویندگان تدبیر و امید به مدیریت حامد صفویه برگزار گردید.
در ادامه شما را به دیدن عکس هاى این اجرا از نگاه دوربین بشیر مویدى دعوت مى نماییم.

[Not a valid template]