مهدی یراحی، شب پنجم خرداد کنسرت خود را در دو سانس به روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه برد و کنسرتی لذت‌بخش به همراه هوادارانش رقم زد.

این کنسرت که باهمت شرکت رویال هنر پارس برگزار شد، با تأخیر نیم‌ساعته همراه بود و با اجرای آهنگ «آخرین اسیر» آغاز شد که از همان ابتدای کار با همراهی مردم حاضر در سالن خوانده شد. پس‌ازآن آهنگ «دیدار»، با شور و اشتیاق خاص تماشاگران، اجرا شد که انرژی سالن را چند برابر کرد، طوری که به نظر می‌رسید خود مهدی یراحی هم از این انرژی هیجان‌زده شده باشد.

خواننده جنوبی کشورمان پس از سلام گرم و صمیمی خود به حاضران در سالن، از اتفاق غرورآفرین عرصه هنر گفت و از مردم خواست تا ۳۰ ثانیه برای اصغر فرهادی و شهاب حسینی دست بزنند که مردم نیز به‌خوبی او را همراهی کردند. سپس او آهنگ شاد «اشک و بارون» را به‌افتخار این رویداد اجرا کرد.

در ادامه برنامه آهنگ‌های «مثل مجسمه»، «منو رها نکن»، «علی مودک (برای تو)» و «آشوب» اجرا شدند و همچنین شاهد گیتار زنی مهدی یراحی برای آهنگ زیبا و متفاوت «از خودت خبر بیار» بودیم. پس‌ازآن بود که رضا تاجبخش، پیانیست محبوب، با دعوت مهدی یراحی به‌پای پیانو آمد تا آهنگ خاطره‌انگیز «امپراطور» اجرا شود. پس از اجراهای «باید می شناختیم همو» و «عطر تو» بود که مهدی یراحی با گروه نوازندگی حرفه‌ای خود، آهنگ «سازش» را با همراهی شاعرانه مردم، تقدیم به آنان کرد. پس از اجرای شاد آهنگ «من علمک»، آهنگ «سال درد» به درخواست حاضران در سالن به شکل زیبایی اجرا شد و حسن ختام برنامه آهنگ شاد بندری بود که با حضور نوازنده بندرعباسی عود، خاطره زیبایی در ذهن تماشاگران ثبت کرد.

از نکات قابل‌توجه، مهمانان این کنسرت بودند که امیر غفار منش، آزاده نامداری به همراه همسرش، احسان و سولماز معروف برنامه ماه‌عسل، مریم دلشاد، ژاله درستکار، وحید پویا و آرش مهرابی جزو آن‌ها بودند.

گروه نوازندگی این کنسرت را عظیم روحانی (گیتار)، رضا تاجبخش (پیانو)، امیر فقیه (سینتی سایزر)، علی افلاطونی (گیتار الکتریک)، مهرداد احمدزاده (کیبورد)، حامد حمید زاده (گیتار باس)، اکبر شهریاری (پرکاشن)، احسان نی زن (ویولن)، مرتضی کریمی (عود) و امیر علیزاده (رهبر ارکستر) بر عهده داشتند.

[Not a valid template]