رحیم شهریاری خواننده محبوب آذری‌زبان های کشورمان، در ادامه تور کنسرت خود در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ، در تالار وحدت تهران به روی صحنه رفت. شهریاری اصالت‌های موسیقی زادگاهش را تقدیم مخاطبانش کرد.

این کنسرت در طی دو روز و در سه سانس، به همت مؤسسه فرهنگی هنری آوای دوران برگزار شد و تمامی فاکتورهای یک کنسرت باکیفیت ازجمله صدابرداری بسیار مناسب را با خود به همراه داشت و فضای دل‌نشین تالار وحدت، روح هنری خاصی به کنسرت می‌بخشید.rahim-shahryari-parisa-feyzollahi-navaak-concert-94-13

رحیم شهریاری ترکیبی از آهنگ‌های قدیمی و جدید آذری را برای اجراهایش انتخاب کرده بود که «یار یار»، «اولماز اولماز»، «توت آغاجی»، «حیدربابا»، «داشلی قالا»، «پیاله»، «مشتی عباد»، «بو گجه»، «بری باخ»، «لاله لر»، «باخ باخ» جزو آن‌ها بودند. تک‌نوازی ویولن مطلب حسین اف، مانند تمامی کنسرت‌های آراز شنیدنی بود. از برنامه‌های ویژه و جدید این کنسرت، رقص لزگی گروه اوتلار بود؛ که دو بار به روی صحنه آمدند و لذت تماشای این هنر زیبا را به مردم هدیه دادند. قابل‌ذکر است که رحیم شهریاری برای گرفتن مجوز اجرای این رقص در کنسرت‌هایش، زحمت زیادی کشیده است.

در پایان  نیز آهنگ «یاشا گوزل ایرانیم» که با حس حماسی و ملی اجرا شد؛ مردم را باانرژی خوبی بدرقه کرد.

عکس انتخابی از آرشیو نواک؛ عکاس پریسا فیض اللهی