حمید حامی در شب بهاری ۲۸ اردیبهشت ماه، خاطره‌های دل‌انگیز طرفدارانش را در سالن میلاد زنده کرد.

کنسرت خواننده محبوب سال‌های طولانی کشورمان در یک سانس، توسط شرکت فرهنگی هنری اکسیر نوین در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و آرامشی خیال‌انگیز را به فضای سالن هدیه کرد.

حامی اجراهایش را با آهنگ‌های «سوگند»، «سفر» و «پرستش» آغاز کرد. او در ادامه از حضور اندک بازیگران سینما و تلویزیون در کنسرت‌های خود گفت و اظهار کرد که حضور چنین افرادی همواره مایه افتخار او خواهند بود. برنامه با اجراهای «خداحافظ»، «ماهی دلتنگ»، «زمستون»، «یاد من باش» ادامه پیدا کرد و سپس با حضور «سامیار» برادرزاده پنج‌ساله حمید حامی روی سن، فضای دل‌چسبی بر سالن حاکم شد. حامی که علاقه زیادی به برادرزاده‌اش دارد، با اجراهای شادی از او استقبال کرد و همچنین آهنگ زیبای «لالایی» را در کنار او خواند. اجراهای «غزل»، «گل مینا»، «خواب سیاه»، «دلم گرفت»، «دیوونگی»، «لیلای من کو»، «فقط نگاه می‌کنم»، همگی با همراهی مردم حاضر در سالن، مواجه می‌شدند و حامی که در طول کنسرت به یاد استاد بیات خوانندگی می‌کرد، قادر به پنهان کردن احساسات خود از چشم مردم نبود.

حامی معتقد بود جایگاه نوازنده ها والاتر از خوانندگان است و ارزش زیادی برای نوازندگان گروهش قائل می‌شد. حضور یک نوازنده زن در میان گروه حامی، از نکات قابل‌توجه این کنسرت به شمار می‌رفت. سعید برادران (پرکاشن)، علیرضا جعفری (گیتار)، ترانه پور یوسف (فلوت)، رضا تاجبخش (پیانو)، مجید برومند (گیتار باس)، رامین زواری (درام)، حسین شریفی (ترومبون)، بنیامین بیانی (ساکسیفون)، حسن فراهانی (ترومپت و فلوگر هورن)، عماد رضا نکویی (ویولون)، از نوازندگان این کنسرت بودند که رهبری آن را علی ثابت بر عهده داشت.

همچنین بهاره رهنما، سپهرزاد امینی، مهدی محمدی، نیکان، امیر عباس گلاب، هدی زین‌العابدین، بیژن سخن‌سنج، بابک صحرایی و حامد سولگی از مهمانان حاضر در سالن بودند.

حمید حامی که پس از اجرای آهنگ «سیاه و سپید»، قصد اجرای چندین کار دیگر را داشت، به دلیل پایان وقت نتوانست اجراهای خود را کامل کند. در ادامه گزارش تصویری این کنسرت را از نگاه دوربین رضا حاجوی ببینید:

[Not a valid template]