اولین تور کنسرت گروهی در قلب اروپا/ اجرای مشترک بنیامین بهادری، محمدعلیزاده، شهرام شکوهی و محمد اصفهانی

 

نشست خبری تور کنسرت اروپایی برای خوانندگان مطرح پاپ، عصر روز یکشنبه ۱۲اردیبهشت در حالی برگزار شد که در لحظات آغاز این نشست مهران غفوریان که قرار است اجرای این برنامه را بر عهده داشته باشد؛ همراه با رضا نوری تهیه‌کننده این کنسرت پاسخگوی چند سؤال از سوی خبرنگاران بودند.

غفوریان خوشحالی خود را در خصوص اجرای برنامه در کنار خوانندگان خوب کشور و همچنین حضور در کنار هم‌وطنان خارج از کشور ابراز کرد. به دلیل تاخیر زیادی که بابت حضور خوانندگان به وجود آمد؛ مهران غفوریان برای حاضر شدن در برنامه‌ای دیگر سالن را ترک کرد .

رضا نوری برگزارکننده این برنامه به همراه بنیامین و شهرام شکوهی با تاخیر طولانی نشست خبری رو آغاز کردن و به سؤالات مطرح‌شده از سوی خبرنگاران پاسخ دادند و بعد از دقایقی محمد علیزاده نیز به جمع پیوست و بابت تاخیر عذرخواهی کرد و بنیامین نیز بابت غیبت محمد اصفهانی نقل‌قولی کرد و علت عدم حضور را حاضر شدن در جلسه دیگری اعلام کرد.

تهیه‌کننده این برنامه در خصوص چگونگی برگزاری این کنسرت در آلمان و سوئد توضیح داد: این طرح و برنامه بیش از ۴سال است که در ذهن من شکل‌گرفته و در طول این سال‌ها تمام برنامه‌ریزی‌ها را انجام دادیم و بالاخره روزهای ۲۴و۲۵اردیبهشت در این دو کشور، کنسرت را برگزار خواهیم کرد.

از خوانندگان مطرح کشور طی برنامه‌ریزی مشخص‌شده دعوت کردیم و با صحبت‌هایی که انجام شد بنیامین بهادری، محمد علیزاده، شهرام شکوهی و محمد اصفهانی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این اتفاق خوب در اروپا آمادگی خود را اعلام کردند.

سؤالی تحت عنوان ” چگونگی حضور گروه نوازندگان این چند خواننده در کنسرت” از سوی خبرنگاران مطرح شد؛ بنیامین در پاسخ به این سؤال گفت:۱۴ نوازنده این گروه را همراهی می‌کنند و از بین نوازندگان گروه خودمان انتخاب کردیم و تاکنون ۴جلسه تمرین داشتیم ک ۴جلسه دیگر نیز تمرین در نظر گرفته‌ایم و دوستان نوازنده نیز هماهنگی‌های خوب داشتن و امیدوارم شب خاطره‌انگیزی رو در کنار خانواده‌های ایرانی خارج از کشور داشته باشیم و هرکدام از خوانندگان سعی بر این دارند که آهنگ‌های خاطره‌انگیزی رو اجرا کنند و لحظات خوب و زیبایی رو برای علاقه‌مندان موسیقی پاپ در  کشور آلمان و سوئد رقم بزنیم.

محمد علیزاده که برای اولین بار برگزاری کنسرت در اروپا را تجربه می‌کند نیز با هماهنگی با بنیامین یکی از برنامه‌هایی که قرار بود جز غافلگیرهای و اتفاقات ویژه این کنسرت باشد را بیان کرد و اجرای قطعه “ای ایران ” در پایان دو کنسرت را به‌صورت ۴نفره را نوید داد و امیدواری خود را برای رقم زدن حال خوب برای هم‌وطنان عزیز خارج از کشور را اظهار داشت.

شهرام شکوهی که سابقه اجرا در آمریکا و کانادا رو در کارنامه خود دارد نیز در خصوص چگونگی اجرای کنسرت و امید به آینده، که بتوانیم در این زمینه‌ها برنامه‌ریزی‌های بیشتری انجام دهیم و چنین اتفاقات گروهی نیز بیشتر ایجاد شود و از آمادگی خود برای اجرای کنسرت باانرژی بالا خبر داد.

 

[Not a valid template]