آهنگ هایی که بدون اطلاع و اجازه خواننده اثر از سایت رادیو جوان پخش میشود این بار گریبان دو خواننده جوان کشورمان را که مدتی است برای اخذ مجوز تلاش کرده بودند را گرفت و باعث جلوگیری از پخش آلبوم به دلیل پخش آثار از این سایت شد .

در همین رابطه مصاحبه ای با امین امینیان و مصطفی سلطان انجام دادیم که این روزها سایت رادیو جوان برایشان دردسر ساخته است.

چگونگی تولید و تهیه آلبوم خودتون به صورت مشترک رو توضیح بدید؟

ما تصمیم به جمع آوری آلبومی در قالب یک پکیج با دو سی دی که شامل ۱۰ترک میشد را گرفتیم و دراین راه با مشکلات زیادی روبرو شدیم ،هر دوی ما که سال ها آواز را به صورت حرفه ای زیر نظر مدرس آواز کلاسیک وپاپ مجتبی دل زنده دنبال کرده بودیم قابلیت این رو داشتیم که بتوانیم از زحمات چندین ساله خود بهره ببریم که در نتیجه با هم شروع به ساخت ترانه هایی کردیم که در عین زیبایی و لطافت هیچ نشانی از هرگونه کلمه یا توصیف نامتعارف نداشتند و این ترانه ها بعد از ماه ها پردازش موفق به دریافت مجوز شدند و گام بعد راهم با همکاری آهنگسازان و تنظیم کنندگان کار بلد وحرفه ای پشت سر گذاشتیم وموفق به دریافت مجوز شدیم .

با تلاشتون مجوز گرفتید و باید به مرحله تولید و پخش آلبوم می رسیدید چی شد که آثارتون از سایت رادیوجوان و شبکه های ماهواره ای سر در آورد ؟

حکایت آش نخورده و دهن سوخته حال امروز ماست ،ما تحت هیچ عنوان کوچکترین همکاری با این سایت بیگانه و شبکه های ماهواره ای بی ارزش نداشتیم و اگر هم چنین پیش آمدی بوده بدون اطلاع ما صورت گرفته واین موضوع باعث بروز مشکل و جلوگیری از پخش آلبوم ما شده و ای کاش رسانه ها برای چنین فعالیتی از صاحبان اثر اجازه می گرفتند .

با تمام این تفاسیر درخواست شما از مسولین مرتبط با این موضوع چیست و چه پیامی براشون دارید ؟

درخواست ما از مسولین محترم ارشاد و دولتمردان حمایت از جوانان هنرمندی است که دوستدارند درهمین مرز وبوم و برای مردم کشور خودشون هنرنمایی کنند وبا مسایل و مشکلاتی که در خارج از کشور برای ما پیش آمده و هیچ ارتباطی با ماندارد به گونه ای برخوردکنند که به ادامه فعالیت هنری هیچ یک از علاقه مندان به عرصه موسیقی آسیبی وارد نشود و ماهم بتوانیم باتمام وجود در سرزمین خود به ادمه فعالیت هنری خود بپردازیم. در آخر از حمایت های جناب حسام تاج الدینی مدرییت موسسه آواز کویر که در این روزهای سخت ما رو تنها نذاشتن تقدیر وتشکر میکنیم .
پایتخت عشق یعنی قلب تمام مردم ایران .

تنظیم :حسین بهرامی

photo_2016-02-28_03-36-14 photo_2016-02-28_03-36-24