سیزدهم بهمن ماه شبی خاطره انگیز برای طرفداران رضا یزدانی در رشت رقم خورد.

رضا یزدانی خالق آلبوم «سلول شخصی»در ادامه تور کنسرت های خود پس از تهران و شیراز به رشت رفته و در دو سانس در تالار شاپرک شهر رشت به اجرای برنامه پرداخت.
یزدانی با قطعه سلول شخصی به روی استیج آمده و بعد از آن به سلام و خوشامد گویی پرداخته و بار دیگر به شهر باران آمده و وقتی چنین طرفدارانی را دارم حالم خوبه خوب است.
سپس قطعات هذیون و کاشف را اجرا کرده و قطعه جدید خود بنام هفته دلتنگی که به گفته یزدانی حال و روز خیلی از آدم ها هست اجرا شده و آهنگ قدیمی و طهران تهران را یکی پس از دیگری به اجرا در آمد.
سپس گروه برای اجرای بخش آنپلاگد برنامه به گوشه ای از استیج که دکور ویژه ای ساخته شده بود رفته و بر روی صندلی ها نشسته و قطعات «حافظ»، «مهتاب تو فانوس»، «کوچه ملی» و «سیگار پشت سیگار» را اجرا کردند.
در ادامه برنامه یزدانی قطعات «بلاتکلیف»، «این روزا»، «رفت که رفت»، «آوانگارد» و «ادامه بده» را یک به یک اجرا کرد.
حسن ختام این کنسرت رضا یزدانی هم همانند سایر اجراهای خود قطعه «خلیج فارس» بود و برنامه با همخوانی حضار ایستاده در این قطعه به پایان رسید
شهروز بردوده (کیبورد – پیانو)، میلاد عدل (گیتار الکتریک)، آرش زمانیان (گیتار باس)، مازیار احمد پور (گیتار الکتریک)، علیرضا مهدیزاده (ساکسیفون)، محمد خرمی نژاد (درامز) و علی اوجی به عنوان مدیر برنامه رضا یزدانی را در این برنامه همراهی می کردند.
این کنسرت به تهیه کنندگی آقایان شاهین ترابی و رضا تهامی و به همت موسسه فرهنگی هنری جام سبز به مدیریت آقایان فرهاد گوی آبادی و وحید احمدی آرا و مدیریت هماهنگی اتابک ایرانخواه و مدیریت تبلیغات حمید مقدم برگزار گردید.
در ادامه شما را به دیدن عکس های این اجرا از نگاه دوربین رضا زراعتی دعوت می نماییم.

[Not a valid template]