شب چهاردهم بهمن، بعد از مدت ها شهرام شکوهی در سالن میلاد به روی صحنه رفت و فضایی عاشقانه و احساسی را به مردم هدیه کرد.

این کنسرت در دو سانس و توسط شرکت فرهنگی هنری اکسیر نوین برگزار شد و شهرام شکوهی با وجود اینکه تنها یک ماه از عمل جراحی قلبش می گذشت، اجرایی قابل قبول را به نمایش گذاشت. او از اینکه دوباره توانسته بود به صحنه بازگردد و در میان طرفدارانش باشد، بسیار خوشحال بود و بر این موضوع تأکید ویژه ای داشت.

برنامه با اجرای سه آهنگ «تا نفس هست»، «دل تنگم» و «امان از تو» آلبوم جدید آغاز شد و در ادامه ۱۴ آهنگ دیگر، که ترکیبی از آهنگ های شاد و عاشقانه بودند، اجرا شدند. آهنگ های «خیال کن»، «توبه شکستم»، «یادت رفته»، «شب و بارون»، «عاشقان»، «ای دل نرو»، «رسوا»، «انگیزه»، «اسیر عشق»، «من و تو» و «اسیری» جزو قطعات خوانده شده توسط شهرام شکوهی بودند. همچنین این خواننده با اجرای بسیار زیبا و خاطه انگیز «مدارا»، مردم سالن را به وجد آورد.

از مهمانان حاضر در سالن می توان به گرشا رضایی، مجید انصاری و احمد ایران دوست اشاره کرد. همچنین یکی از پزشکان معالج شهرام شکوهی در سالن حضور داشت.

امیر حسین کاشانیان (گیتار)، سپهر ارشاد (ویولون)، اصلان بابایی (ویولون)، مهدی پاشا (پرکاشن)، نیما غفاری(درامز)، مازیار شهسواری (گیتار)، رضا اوحدی (کیبورد)، عادل فلاح (پیانو) و سام میرزایی (گیتار) نوازندگان این کنسرت و مرتضی دلیری تهیه کننده آن بود.

در ادامه می توانید گزارش تصویری این کنسرت را از نگاه دوربین محمد مقیسه ببینید:

[Not a valid template]