بابک جهانبخش شامگاه دوشنبه ۱۲ بهمن‌ماه طی ۲ سانس، کنسرت تمدیدی خود را در سالن میلاد برگزار کرد.

این خواننده که حدود دو هفته قبل کنسرت زمستانی خود را اجرا کرده بود بنا به درخواست و استقبال شدید مخاطبان خود این کنسرت را به همت موسسه اکسیر نوین تمدید کرد و البته اجرای تمدیدی جهانبخش هم، با حمایت و حضور هواداران روبه‌رو شد.

نوازندگان گروه، با تاریک شدن سالن در جایگاهشان قرار گرفتند و سپس شمارش معکوس بر روی صفحات نمایشگر موجی از هیجان را به سالن میلاد تزریق کرد. بابک جهانبخش با خواندن قطعه قدیمی پناهم بده به روی صحنه آمد و هواداران با شنیدن این قطعه قدیمی غافلگیر شدند و سپس با همراهی و همخوانی رضایتشان را اعلام کردند.

جهانبخش پس از اتمام قطعه اول گفت: خوش اومدین خیلی خوش‌حالم از دیدن تون و بلافاصله قطعه مدار بی‌قراری را اجرا کرد.

قطعات “تو چشمای منی” “دلتنگی” “دوستت دارم” “اکسیژن” “صدای عشق” “به کسی چه” “رفتی و شکستی” “منو نگاه کن” “مثل همه” ” سکوت” در کنسرت زمستانی بابک جهانبخش اجرا شدند.

جهانبخش برای اجرای قطعه برف گفت : کاش امشب برف می‌بارید و سپس این قطعه را بااحساس هرچه تمام اجرا کرد؛ این قطعه که بسیار پرطرفدار است باعث شد تا بابک پشت پیانو قرار بگیرد و بخشی از آن را با ریتم ملایمی اجرا کند که این اتفاق باعث هیجان و غافلگیری هواداران شد.

هماهنگی خوب صدا و نماهنگ‌های مرتبط و البته نوازندگی هنرمندانه گروه نوازندگان باعث مطلوب‌تر شدن این کنسرت می‌شد.

رضا تاجبخش نوازنده کیبورد و پیانو و البته رهبر ارکستر این اجرا در کنار مهران فرش‌باف، بابک ریاحی پور، مسعود همایونی، انوشیروان تقوی، کسری خدیور، بهنام حکیم و نیما حمیدی اعضای نوازندگان کنسرت بابک جهانبخش بودند.

احمد ایران‌دوست بازیگر سینما و تلویزیون مهمان سانس اول بابک جهانبخش در این کنسرت بود.

کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری تبلیغاتی اکسیر نوین و به مدیریت جناب آقای محمدرضا خانزاده به روی صحنه رفت، همچنین شایان‌ذکر است سایت نواک از همکاری و همراهی موسسه اکسیر نوین به‌ویژه روابط عمومی محترم جناب آقای پوریا مطلبی و سایر همکارانشان در موسسه اکسیر کمال تشکر را دارد.

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری مرتبط را از نگاه دوربین شایان شهسواری مشاهده کنید.

[Not a valid template]