پیمان آژخ که سال گذشته با تک آهنگ «بال پرواز» به‌طور رسمی به دنیای موسیقی آمده بود، سه‌شنبه ششم بهمن‌ماه اولین آلبوم خود را روانه بازار می‌کند.

به مناسبت رونمایی آلبوم «بال پرواز» ظهر روز گذشته، نشست خبری این آلبوم با حضور پیمان آژخ (خواننده)، هومن آزما (تنظیم‌کننده)، علی اعلایی(آهنگسازو مدیر اجرایی) و مهرزاد خواجه امیری (تهیه‌کننده) در کنار جمعی از خبرنگاران و عکاسان رسانه برگزار شد.

پیمان آژخ در ابتدای برنامه ضمن خوش‌آمد گویی به مهمانان گفت: خیلی خوشحال هستم که امروز در کنار هم هستیم و امیدوارم مردم ایران صدای من رو دوست داشته باشند.

وی در ادامه گفت: من از ۱۳ سالگی کار موسیقی و نوازندگی را شروع کرده‌ام. همچنین ۷ سال است که دوره‌های آواز و سلفژ را می‌گذرانم. اولین کار من سال گذشته منتشر شد. از همان موقع با کمک و هم‌فکری دوستانم تصمیم به انتشار آلبوم گرفته‌ام تا درنهایت امسال به آن هدف دست پیدا کردم. البته شغل و حرفه من خلبانی است. خوانندگی علاقه و عشق است که قصد دارم ادامه آن را دنبال کنم.

اولین خلبان خواننده در ایران هستم!

پیمان آژخ ضمن توضیح درباره شغلش و همچنین علاقه‌اش نسبت به خوانندگی گفت: من اولین خلبان خواننده در ایران هستم و این اتفاق یک رکورد برای من محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: من هیچ‌وقت بالباس فرم در مکان‌های عمومی ظاهر نمی‌شوم و تمایل ندارم مردم من رو بالباس خلبانی ببینند. البته در داخل جلد آلبوم عکسی با این لباس‌دارم، وقتی مخاطب آلبوم من را خریداری می‌کند متوجه شود که پیمان آژخ خلبان هواپیما نیز است.

دوست دارم مردم ایران صدای من را بشنوند

این خواننده خوش آینده درباره شنیدن شدن صدایش گفت: من دوست دارم همه‌ی مردم ایران صدای من رو بشنوند و فکر می‌کنم همین برای من کافی است. البته با گروه خوبی که در کنار خودم دارم فکر می‌کنم مردم نیز از من راضی باشند، زیرا تمام سعی ما بر این است که مردم موسیقی خوب گوش کنند.

راه درست خواننده شدن

آژخ در جواب سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا از ابتدا موسیقی را با مجوز شروع کرده است، توضیح داد:

راه‌های میانبر زیادی برای خواننده شدن وجود دارد اما من و گروهم ترجیح دادیم از همان اول راه درست را انتخاب کنیم و بدون هیچ کلک یا نقشه ایی کار موسیقی را شروع کردیم. قصد دور زدن هیچ نهاد، ارگان و یا شخصی را نه داشته‌ایم و نه داریم.

کنسرت در سالن اریکه یا سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی

آژخ در پاسخ به سؤالات خبرنگار درزمینهٔ اجرای کنسرت اظهار کرد: تمام سعی من و دوستانم بر این است که تا قبل از پایان سال کنسرت را برگزار کنیم اما به دلیل مراحل اداری طولانی و اخذ مجوزهای لازم شاید کنسرت به اوایل سال آینده موکول شود. سالن اریکه ایرانیان و سالن میلاد نمایشگاه بین اللملی را نیز برای اجرای کنسرت در نظر داریم.

آلبوم دوم به‌زودی

این خواننده در ادامه صحبت‌هایش افزود: من و گروهم آماده می‌شویم برای آلبوم دوم و سعی داریم بافاصله کوتاهی از آلبوم اول آن را منتشر کنیم. در راستای انتشار آلبوم بعدی تک آهنگی را تا ۲ماه آینده منتشر می‌شود.

آلبوم شاد و انرژی مثبت

پیمان آژخ قطعات این آلبوم را به شرح ذیل معرفی کرد:

چتر تو، بیا ببین، یادت نره، عشق شیرین من، شال تو، تموم دنیامه، مثل تو، خیلی زوده و بال پرواز و ادامه داد: قطعات سبک پاپ هستند. فضای آلبوم بسیار مثبت، شاد و ریتمیک است و تنها ۱ قطعه آرام در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: من سعی کرده‌ام حال خوبی را در آلبوم ایجاد کنم که مردم با شنیدن آن احساس آرامش کنند و لبخند بزنند.

در این آلبوم تمامی قطعات توسط هومن آزما تنظیم‌شده‌اند.

آهنگسازان و ترانه‌سرایان به نام و حرفه ایی ازجمله آناهیتا قنبری، سعید نواب، امیرعباس حسن‌زاده، بهروز کشاورز، پویا ربیعی، میلاد نصرتی، هومن آزما، نرگس جعفری، علی علایی و نیز در این مجموعه همکاری داشته‌اند.

مهرزاد خواجه امیری (تهیه‌کننده) درباره این اثر گفت:

آلبوم مجموعه خوبی است. من به‌عنوان یکی از عوامل راضی هستم و پیش‌بینی می‌کنیم بازتاب خوبی در بین مخاطبان داشته باشد.

او ادامه داد: علاقه ایی به کارهای اداری ندارم اما درنهایت به دلیل تجربه درزمینهٔ موسیقی، پدرم مدیریت موسسه «آوای جم» را به من سپرد.

علی علایی (نوازنده و مدیر اجرایی آلبوم) در ادامه گفت:

هیچ‌کس نمی‌تواند سرنوشت آلبوم را پیش‌بینی کند؛ اما ما همه تلاش خودمون رو کردیم تا کار خوب و کاملی رو ارائه بدیم. امیدوار هستیم مردم هم راضی باشند.

هومن آزما (تنظیم‌کننده قطعات) درباره فعالیت خودش توضیح داد:

تنظیم تمام قطعات این آلبوم را من انجام داده‌ام. سعی کرده‌ام هر قطعه ضمن فضای مثبت، با قطعه دیگری متفاوت باشد. این آلبوم فضای بسیار مثبت و شادی دارد که در تمام قطعه‌ها این اتفاق به نوع خاصی طراحی‌شده است، که فکر می‌کنیم مهم‌ترین فرق آلبوم با سایر آلبوم‌ها باشد.

در پایان نشست خبری پیمان آژخ به همراه علی علایی از طرح اصلی آلبوم رونمایی کردند.

سپس پیمان آژخ در جایگاه ویژه خود حاضر شد و ۲ قطعه از آلبوم «بال پرواز» را اجرا کرد.

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری نشست خبری پیمان آژخ را از نگاه دوربین شایان شهسواری مشاهده کنید.

 

[Not a valid template]