کنسرت چارتار در دو سانس در تالار شهیدان نژاد فلاح در کرج برگزار شد.

اجرا بدون برنامه ی خاصی آغاز شد و برخلاف اکثر کنسرت ها و آغازهای مرسوم، خواننده بدون اجرای هیچ قطعه ای به صحنه وارد شد.
چارتار شاهد تعداد بسیار زیاد مخاطبان کرجی اش بود که با انرژی وصف نشدنی و شور و شوق بسیار زیاد به استقبالشان آمده بودند.
سختگیری زیاد و برخورد بد حراست با مخاطبان جهت جلوگیری از ثبت تصویر یادگاری از این شب به یاد ماندنی، رفت و آمد بیش از حد و تذکرات فراوان و لیزر انداختن های مداوم، شیرینی اجرای زیبای چارتار را برای مخاطبانش به تلخی کشاند. همچنین نور شدید و کورکننده ی سالن موجب ایجاد نارضایتی برای برخی از حاضرین شد.
با این وجود، در میان اجرای قطعات، آرمان گرشاسبی با تعریف کردن خاطراتی درباره خوابیدن، از کنسرت ساری و کنسرت اولش و همچنین با طنزپردازی هایی نظیر اشاره به لکه چای روی لباسش که قبل از کنسرت اتفاق افتاده بود، لبخند را به لبان حاضرین در سالن برگرداند.
قطعه آشوب که به عنوان پر تقاضاترین آهنگ چارتار در کنار آسمان هم زمین می خورد، زن دیوانه و باران تویی به شمار می رود، دو بار اجرا شد و در هر دو اجرا، نوازندگان با نواختن موسیقی و خواننده با همراهی بدون میکروفون، از مردم کمک گرفته و مخاطبین، آشوب را به صورت دسته جمعی اجرا کردند.
برخلاف خواسته ی مردم که علاقه داشتند یکبار هم خود خواننده آشوب را اجرا کند، خواننده به جز چند تک واژه، چیز دیگری از آشوب را پشت میکروفون نخواند و علاقمندان، آشوب را با صدای خواننده ی مورد علاقشان نشنیدند.

عکس های این کنسرت را از نگاه دوربین شایان شهسواری به تماشا بنشینید.

[Not a valid template]