“بنیامین۹۴” چهارمین آلبوم بهادری است که در بیست و چهارمین روز چهارمین ماه سال ۹۴ منتشر شد!

بهادری معتقد است که این آلبوم بهترین آلبومش خواهد بود و موفقیت های آلبوم اول را هم تکرار خواهد کرد. او در این آلبوم تفاوت های جالبی را لحاظ کرده است، به عنوان مثال شعر های انگلیسی و نیز سبک و حالتی متفاوت. بنیامین خطاب به دوست دارانش پیامی را منتشر کرده درباره‌ی تاریخ انتشار اثر: “مدیون اید اگر فکر کنید این همه چهار از طرف ما عمدی بوده.”
آلبوم به تهیه کنندگی “بنیامین موزیک” تولید شده و مراحل ضبط آن هم در استودیو مرحوم “نیما وارسته” انجام شده است. انتشار این آلبوم بر عهده‌ی شرکت ” تصویرگسترپاسارگاد” بوده است.

میثم مروستی، علیرضا میرآقا، آلن بارسخیان، هومن نامداری، آرش سعیدی، علی منصوری و پاشا هنجنی نوازندگان “بنیامین۹۴” هستند؛ فرید احمدی و محمد موجرلو  ترانه‌سرایی و  تنظیم آثار را بر عهده داشته‌اند و بنیامین بهادری خود آهنگساز آلبوم است. سلیم احمدی (مدیر برنامه)، مستانه مهاجر(کارگردان هنری) و مسعود داعی (مدیر اجرایی) از دیگر عوامل این مجموعه هستند.
“اشکال”، “تظاهر”، “حواسم به توئه”، “دوره های عاشقی”، “بارانا”، “مه آلود”، “آهنگ شماره چهار”، “عاشق مثل ماه” و “به من اعتمادکن” از جمله قطعات آلبوم بنیامین هستند.

همچنین از شما کاربران عزیز و محترم تقاضا می شود با تهیه ی نسخه اصلی، این اثر را حمایت کنید.
و همچنین می توانید این آلبوم را از نواک گوش کنید.

 

۵۰۱۵۳۲-benyamin-94-03 ۸۵۶۲۶۱-benyamin-94-05 ۹۹۲۷۰۸-benyamin-94-00 ۳۲۵۲۰۵-benyamin-94-02 ۳۹۱۷۹۲-benyamin-94-01 ۴۴۸۶۶۵-benyamin-94-04