رحیم شهریاری با گروه آراز، شبی شاد و خاطره انگیز را برای مردم در بیست و سومین شب زمستان رقم زد. کنسرت گروه آراز توسط مؤسسه آوای دوران، طی یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد و به خصوص برای آذربایجانی ها بسیار دلپذیر بود.

رحیم شهریاری اجرای خود را با آهنگ «ایستئیرم گلسن» آغاز کرد و در ادامه ۲۰ قطعه دیگر را اجرا کرد که قطعاتی از آلبوم جدید که تا یک ماه دیگر منتشر می شود و چندین آهنگ قدیمی، در میان آن ها بود. همچنین آهنگ هایی مانند «یانیندا اؤلوم گرک»، «سورملی گیز»، «قارا گوز»، «باخ باخ»، «یاواش یئری»، «اولماز اولماز اولماز» اجرا شدند. در میان برنامه، نوازندگان ماهر گروه آراز به تک نوازی پرداختند که شور و هیجان را به سالن میلاد آورد. همچنین رحیم شهریاری قطعه ای را همزمان با نواختن پیانو اجرا کرد و در آخر قطعه معروف آذربایجانی را با نواختن ساز قارمون خود به مردم هدیه کرد.

حضور فریبا کوثری و نعیمه نظام دوست به عنوان مهمانان این کنسرت، جالب توجه بود.

رحیم شهریاری در اثنای برنامه، از مردم آذربایجانی برای حمایت از کنسرت های سنتی آذربایجانی دعوت کرد و کنسرت ودود مؤذن را یکی از جایگاه های اصلی این حمایت برشمرد.

نوازندگان این کنسرت زیبا، اعضای گروه آراز بودند که عبارتند از : رحیم شهریاری (سرپرست و خواننده)، اوختای شادی (تار)، افشین علوی (کمانچه)، امان عبادالله اف (بالابان)، مطلب حسین اف (ویولن)، پیمان حمیدی (پیانو)، حمزه شهریاری (کلارینت)، چنگیز صادق زاده (گیتار و قپوز)، محمد حسین افشاری (نقاره)، بهمن میرزازاده (تار و گیتار)، محمد زبری (وی درام)،حبیب طاهرین (نقاره)، امیل عباسی مهر (گیتار باس)، بهمن میرزازاده (تار و گیتار)، معصومه شجاعی (همخوان)، رها حکمی (همخوان)، شیما اصلانی (همخوان)، سویل یوسفی (همخوان)

در ادامه می توانید گزارش تصویری کنسرت رحیم شهریاری را از نگاه دوربین محمد مقیسه ببینید.

[Not a valid template]