کنسرت گروه سون  برگزار شد. این گروه سه‌نفره پرطرفدار در دو روز و چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت خود را اجرا کردند.

گروه سون در روزهای ۱۷ و ۱۸ دی‌ماه میزبان طرفداران خود بود، کیارش پوزشی و امیر و آرش قنادی به همراه گروه نوازندگان خود که متشکل از بهروز علیاری،احمد حضرتی، سعید حسن زاده، محمد رضوانی زاده، هادی جداری، حسین کیانی، حسین شریفی، پژمان فرهمند، حمیدرضا نصراللهی، محمد نصراللهی و پیمان لطیفی بود، در این اجرا حاضر شدند.

شروع سومین و چهارمین سانس کنسرت گروه سون برای طرفداران این گروه بسیار خاطره‌انگیز بود، زیرا بارش باران و اجرای قطعات پرطرفدار و شنیدنی با صدای سونی‌ها این کنسرت را دل‌چسب‌تر کرده بود. سانس سوم (جمعه۱۸دی) با تاخیر ۳۰ دقیقه ایی شروع شد. شمارش معکوس بر روی نمایشگرهای سالن انرژی مضاعفی را به حاضرین می‌داد. نوازندگان به ترتیب در جایگاهشان قرار گرفتند و قطعه «بی تو می‌میرم» نواخته شد. امیر و آرش به همراه کیارش به روی صحنه آمدند و با گفتن «سلام به روی ماهتون» ادامه قطعه را اجرا کردند.

پس از اتمام قطعه آرش قنادی خطاب به جمع گفت: به کنسرت گروه سون خوش‌آمدید و دومین قطعه که «باور» را همراه با هم‌گروهی‌هایش اجرا کرد. اما قطعه «خواهش» (دومین تِرک آلبوم دوستت دارم) اجرای این گروه، برای دقایق آغازین کنسرت بود. کیارش پوزشی «ادعا» را معرفی کرد و این قطعه با تنظیم نسبتاً شادی برای حاضرین اجرا شد که البته خود آن‌ها در اجرا و همخوانی نیز شریک بودند. «نرو خواهش میکنم» و «یه راهی پیش روم بذار» به ترتیب اجرا شدند. گروه سون دو قطعه ایی را که هنوز منتشرنشده و در مراحل پایانی انتشار است را برای بخش ویژه کنسرت در نظر گرفته بودند. «دروغ‌گو» و «من عاشقت میشم» برای نخستین بار توسط اعضای سون به اجرا درآمدند.

آرش قنادی با گفتن این جمله که: به عید نوروز نزدیک می‌شویم! قطعه «بوی عید» را با همخوانی برادر کوچک‌ترش و همچنین کیارش پوزشی اجرا کرد. امیر و آرش قنادی برای اجرای «اولین عشق» خطاب به مهمانان گفتند: توقع نداریم این قطعه را حفظ باشید چون فقط ۴۸ ساعت از انتشار آن گذشته است اما هنگام اجرای قطعه جمعی از حاضرین مشغول به همخوانی بودند و در مدت بسیار کوتاهی این قطعه را شنیده و حفظ کرده بودند.

«ستاره» اولین قطعه‌ی خوانده‌شده توسط این سه هنرمند است که جایگاه ویژه خود را داشت و با عشق و اشتیاق توسط گروه سون و طرفداران اجرا شد. قطعات «عشق من» و «واست می‌میرم» نیز جزو آخرین اجراهای سون بودند. در پایان کنسرت قطعه بسیار محبوب گروه سون به نام «دوستت دارم» اجرا شد و بسیار از هوادارانی که از ابتدا انتظار اجرای دوستت دارم را می‌کشیدید با تمام احساس و هیجان همراه سون این قطعه را خواندند. شب بارانی گروه سون مهمانان ویژه ایی داشت که اشوان (خواننده و آهنگساز) نیز جزو آنان محسوب می‌شد. همچنین صدرالدین حسین‌خانی (مدیر موسسه فرهنگی هنری ایران گام) نیز در این اجرا حضور داشتند که توسط اعضای گروه سون معرفی شدند.

شایان‌ذکر است این کنسرت به همت موسسه فرهنگی و هنری «آوای دوران» به مدیریت سرکار خانم سمیه کاویانی و جناب آقای رسول ترابی برگزارشده است. در پایان سایت نواک از همکاری و همراهی حراست محترم سالن میلاد و همچنین روابط عمومی موسسه آوای دوران به‌ویژه جناب آقای امیر هوشنگ امیر شکاری کمال تشکر را دارد.

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری کنسرت گروه سون را از نگاه دوربین پریسا فیض اللهی مشاهده کنید.

[Not a valid template]