ارکستر «فوژان» به سرپرستی، آهنگسازی و رهبری حمیدرضا دیبازر دوشنبه شب چهاردهم دی ماه در تالار وحدت قطعاتی را با مضمون صلح جهانی اجرا کرد.

حمیدرضا دیبازر در ابتدای این کنسرت که شب گذشته ۱۴ دی ماه برگزار شد، گفت: بسیار خوشحالم که بعد از سختی های زیاد، زمانی که کارهای زیادی را برای این ارکستر انجام دادیم، دوباره توانسته ایم کنسرتی را برگزار کنیم. البته خیلی از افراد امروز صلاح دانستند که در جای دیگر مشغول کار دیگری باشند اما همین که شما تماشاگران عزیز در یک روز میان هفته صلاح دانستید که اینجا در کنار ما حضور داشته برای ما باعث خوشحالی و افتخار است پس به افتخار شما قطعات « یادگار» و «جنون» را اجرا می کنیم که امیدوارم مورد پسند شما قرار گیرد.

وی بعد از اجرای این قطعات گفت: اجرای این کارهایی که امروز تقدیم شما می شود واقعا کار سختی است. در واقع می توان گفت شنیدن آن به سختی و دشواری اجرای آنها نیست به هر حال خیلی خوشحالم که این تعداد موزیسین به شکل جانکاهی تمرین کردند که این رپرتوار آماده شود ضمن اینکه برای من این موضوع بسیار جالب توجه است که این کنسرت ها باعث می شود دوستان جدید پیدا کنیم.

رهبر ارکستر «فوژان» بعد از اجرای قطعه ی  « توهم جاده» که با استقبال مخاطبان روبه رو شد، خطاب به حاضران در تالار بیان کرد: متاسفانه در ماه های اخیر کشتار و جنگ تبدیل به یک عادت برای همه ما شده است به طوری که هر روز شاهد انتشار اخباری هستیم که مضمون اصلی آنها جنگ و خونریزی است. من که حالم از این شرایط بد شده است به طوری که تصور می کنم مضامینی چون صلح تبدیل به یک رویا شده است. به هر حال باید بدانیم که جز عشق راه دیگری نداریم و همین عشق است که می تواند در باور ما مضامینی چون صلح و مهربانی را ثبت کند.

مدیر گروه موسیقی دانشگاه هنر بعد از اجرای قطعه «به سپیدی صلح» که با خوانندگی مصطفی محمودی همراه بود از گروه کُر «مداد رنگی» به سرپرستی پرستو شریف زاده تقدیر کرد و گفت: دانشکده موسیقی دانشگاه هنر طی این سال ها نهایت تلاش خود را انجام داده که در جهت اعتلای موسیقی گام های ارزشمندی بردارد. در این راه دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشکده همواره همراهی خوبی برای انجام ایم ماموریت مهم بوده اند. یکی از همین فعالیت ها تشکیل گروه کُری به نام « مداد رنگی» است که در این کنسرت با وجود تمام سختی هایی که در اجرای قطعات داشتیم همراه من بودند.

«سوربانگ»، «فوژان»، «ویروس»، «کوبان»، «خداحافظى» قطعات دیگری بودند که ارکستر فوژان در این کنسرت موسیقایی برای مخاطبان خود اجرا کرد. این در حالی است که نادر مشایخی، مازیار فلاحی، حمید عسگری و تعدادی دیگر از هنرمندان از مهمانان ویژه این کنسرت موسیقایی بودند.

[Not a valid template]