هوشنگ کامکار: «خوشحالم که در سال جاری، فستیوال موسیقی فجر مانند فستیوال‌های رسمی در کشورهای دیگر برگزار می‌شود و به همین خاطر گروه موسیقی کامکارها پذیرفت تا در این رخداد حضور داشته باشد.»

 اولین نشست رسانه‌ای گروه‌های حاضر در جشنواره گروه کامکارها و بهداد بابایی به تشریح برنامه‌هایشان در جشنوار بود که این نشست در غیاب اردوان کامکار برگذار شد.

هوشنگ کامکار به نمایندگی از خانواده کامکارها دراین نشست حضور داشت و بهداد بابایی نیز دیگر هنرمند حاضر در این نشست بود.

هوشنگ کامکار در حاشیه این نشست به خبرنگاران گفت : ما خوشحالیم که گروه های موسیقی شرکت کننده در جشنواره موسیقی فجر امسال، گروه های حرفه ای هستند که تاکنون برنامه های متعددی را در عرصه های حرفه ای اجرا کردند.

کامکار در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: امیدواریم این روشی که برای برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر در نظر گرفته شده، روند مستمری داشته باشد و این جشنواره بتواند به اندازه جشنواره فیلم فجر اعتبار زیادی را در جریان فعالیت های موسیقی کشورمان پیدا کند. البته این امیدواری نیز وجود دارد که در سال آینده نیز گروه های مختلف دیگر هم حضور موثری داشته باشند.

وی با اشاره به جزئیات دیگر کنسرت شادیانه های گروه کامکارها نیز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته شده، در بین هر یک از قطعات، هر کدام از اعضا تک نوازی های خاص خود را دارند که در مجموع رپرتوآور اجرا شده کارهای جذاب و شادی هستند که مطمئنم مخاطبان از آن خشنود خواهند شد.

گروه موسیقی کامکارها در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر منتخبی از بهترین قطعات موسیقایی خود را شامل شادیانه ها اجرا می کنند. همچنین قرار است «اردوان کامکار» نیز در این جشنواره به اجرای تکنوازی بپردازد.

 

[Not a valid template]