فریدون آسرایی برای اولین بار در استان گیلان وشهررشت ،به روی  صحنه رفت.
این اجرا کخ به تهیه کنندگی بابک سینا و ایمان رنجبر در سالن گلستان این شهر برگزار گردید با استقبال خوب علاقمندان به موسیقی مواجه گشت.

آسرایی در این اجرا کنسرت را با قعه عشق یعنی آغاز کرد
و در ادامه قطعات آلبوم جدید خود را اجرا نمود سپس تعدادی از قطعات قدیمی خود را اجرا کرد که با استقبال و همخوانی حاضرین همراه بود و در انتها فریدون و حضار همگی آهنگ زیبا و خاطره انگیز آهای خوشگل عاشق را یک صدا خواندند.
و میتوان گفت اجرایی بسیار پر انرژی و خاطره انگیز را به پایان رساند.
در مصاحبه کوتاهی که خبرنگار موسیقی ((علی اکبررهنمائی)) با فریدون داشت وی گفت :
عشق یعنی ؟
وقتی که دستتو میگیرم …
بازخورد آلبوم عشق یعنی برایتان چطور بود آیا راضی هستید؟
خوب بوده خداروشکر راضی هستیم.
چرا عشق برای شما مهم است و از عشق میخوانید؟؟
عشق یک هدیه ونعمتی الهی است و من همیشه در زندگی درگیر مسائل عاشقانه بوده ام .
زندگی در ایران را ترجیج میدهید یا خارج از ایران؟
خارج از ایران بودن برایم بیسیار مشکل است در آخرین سفری که به کانادا داشتم مسافرتم را یک ماه به جلو انداختم و زودتر برگشتم.
چه توصیه ای برای جوانان علاقمند به موسیقی دارید؟؟
موسیقی ضمن اینکه بسیار بسیار کار سختی شده بخاطرکارهایی که تولید می شود چه بصورت مجاز وچه بصورت غیر مجازو هزینه هایی که دارد،همه مردم دنیا ثروت وشهرت را دوست دارند و همین عاملی هست که خیلی هارو مثل فوتبال که حرفه ای شده به سمت موسیقی می کشونه و خیلی ها دوست دارن وارد این حرفه بشن
یه جورایی صدای دوهول از دورشنیدن خوش است فکر میکنند که به راحتی می توانند خواننده بشوند،من بعد از بیست وشش سال خواندن هنوز خیلی احتیاج به تلاش دارم و توصیه میکنم این کار را بخاطر عشق و علاقه ای که دارید انجام بدید من از سال ۱۳۹۰ موسیقی را بطور حرفه ای دنبال میکنم و بسیار کار سختی و توصیه میکنم
اگر علاقمند هستید ابتدا حرفه را دنبال کنید و در کنارش به موسیقی بپردازید اگر موفق بودیدجدی تر دنبال کنید.
آیا موسیقی ایران به مارکت جهانی نزدیک شده ،آیا میشود گفت صنعت موسیقی؟؟
بعید میدانم تو این سالهایی که ما هستیم چنین اتفاقی بی افتد ما با موسیقی بین المللی خیلی فاصله داریم ما حتی از موسیقی اطرافمان هم مثل موسیقی ترکیه و هند خیلی فاصله داریم.
به نظر شما چطور میتوانیم پیشرفت کنیم ؟؟
خودمان میدانیم جایگاه ما در مقایسه با موسیقی غرب کجاست البته هنرمندان ایرانی مطرحی داشتیم و داریم که اکثریت موزیسین ها هستند که آثار شاخصی دارند و بسیار شناخته شده هستند خلاصه بگویم ما باید نو آوری کنیم.
ممنون از اینکه وقتتون رو در اختیار ما قرار دادید.
من هم تشکر میکنم که حضور دارید و حداقل امروز را از ابتدای سفر همراه بودید تا مخاطبین در جریان این اجرا قرار بگیرند.

feridon_rasht_31_of_32_ feridon_rasht_28_of_32_ feridon_rasht_27_of_32_ feridon_rasht_24_of_32_ feridon_rasht_26_of_32_ feridon_rasht_16_of_32_ feridon_rasht_19_of_32_ feridon_rasht_22_of_32_ feridon_rasht_21_of_32_ feridon_rasht_23_of_32_ feridon_rasht_32_of_32_ feridon_rasht_13_of_32_ feridon_rasht_14_of_32_ feridon_rasht_10_of_32_ feridon_rasht_7_of_32_ feridon_rasht_9_of_32_ feridon_rasht_6_of_32_ feridon_rasht_3_of_32_ feridon_rasht_17_of_32_ feridon_rasht_15_of_32_